Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSNightCrawler Remake v0.0.1


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
NightCrawler Remake
- v0.0.1, posted at : 08/11/2023

First of all, i must leave credits on Exolent[jNr] for making this awesome mod several years ago.
I decided to make my own remake of this mod because i wanted to make it fresh with modificated weapons.
Plus, since i am using on a multi-mod server i needed to make the game 1:1 ratio to allow more nightcrawlers per round.


Gameplay
Humans vs Nightcrawlers. Humans get weapons and must survive the whole round.
Nightcrawlers are invisible, can climb walls by pressing E (+USE) and can teleport by pressing F (impulse 100).
The wallhang is clean allowing the player to "surf" the wall making cool jumps to hit & run.


What changes?
  • Humans can teleport (amount defined on configuration file, you can make it 0 to disable)
  • Api that allows to add special weapons like zombie weapons
  • 1:1 ratio
  • A lot of bug fixes like humans could be invisible


What features are included?
  • Autojoin
  • Autoteam balance (safe)
  • Player Model change
  • You can replace Knife model & sounds via configuration file
  • A lot of stuff. Check configuration file


Watch here a short Video


Configuration file:
Code:

; If 1 player will autojoin
AUTO_JOIN_TEAM 1

; Game Name
GAME_NAME "NightCrawlers Remake"

; Ignore Fall Damage
IGNORE_FALLDAMAGE 1

; Set Human Values now
HUMAN_SPEED_FLOAT 325.0
HUMAN_GRAVITY_FLOAT 750.0
HUMAN_HEALTH 200
HUMAN_TELEPORTS 1

; Now NightCrawler Values
NC_SPEED_FLOAT 375.0
NC_GRAVITY_FLOAT 575.0
NC_HEALTH 200
NC_TELEPORTS 3

; The amount of time a Nightcrawler stays
; visible after receive damage
VISIBLE_TIME_FLOAT 1.0

; Speed when crawling the walls
CRAWL_SPEED 550

; Models now
MODEL_NIGHTCRAWLER nightcrawler_nc
MODEL_HUMAN nightcrawler_ct
MODEL_KNIFE models/v_nightcrawler-sword.mdl

; Sounds
; Win Sounds
SOUND_NC_WIN nightcrawlers/nc_win.wav
SOUND_HUMAN_WIN nightcrawlers/human_win.wav

; Misc Sounds
SOUND_PAIN nightcrawlers/pain.wav
SOUND_TELEPORT nightcrawlers/teleport.wav

; Death Sounds - We start from 0 because i am lazy
DEATH_SOUND_0 nightcrawlers/nc_death1.wav
DEATH_SOUND_1 nightcrawlers/nc_death2.wav
DEATH_SOUND_2 nightcrawlers/nc_death3.wav
DEATH_SOUND_3 nightcrawlers/nc_death4.wav

; Knife Sounds - We start from 0 because i am really lazy
KNIFE_SOUND_0 nightcrawlers/sword_strike1.wav
KNIFE_SOUND_1 nightcrawlers/sword_strike1.wav
KNIFE_SOUND_2 nightcrawlers/sword_strike1.wav
KNIFE_SOUND_3 nightcrawlers/sword_strike1.wav
KNIFE_SOUND_4 nightcrawlers/sword_strike2.wav
KNIFE_SOUND_5 weapons/knife_slash1.wav
KNIFE_SOUND_6 weapons/knife_slash2.wav
KNIFE_SOUND_7 nightcrawlers/sword_strike4.wav


include file:
PHP Code:

#if defined _nightcrawlers_included
  #endinput
#endif
#define _nightcrawlers_included

enum {
    
Primary_Weapon,
    
Secondary_Weapon
}

/**
 * Registers Weapons
 *
 * @param szName    Class Name
 * @param Secondary    Primary = 0 | Secondary = 1
 * @param szFlag    Flag required to use the Weapon
 * @param szFlagDesc    Description - ie. "VIP"
 * @return        An internal Weapon Class ID
 */
native nc_register_weapon(const szName[], Secondary, const szFlag[], const szFlagDescription[])

/**
 * Get User Human
 *
 * @param Id        Player Index
 * @return        1/0  1- Human | 0- NightCrawler
 */
native nc_is_user_human(id)

/**
 * Called when a player choses his Primary/Secondary Weapons
 *
 * @param id        Player's Index
 * @param WeaponID    INTERNAL Index of the Weapon. Required on sub-plugins
 */
forward nc_primary_selected(idWeaponID)
forward nc_secondary_selected(idWeaponID)

/**
 * Called when after player spawned and stuff assigned
 *
 * @param id        Player's Index
 */
forward nc_spawn_post(id


Attached Files
File Type: sma Get Plugin or Get Source (nightcrawler_remake.sma - 28.6 KB)
File Type: sma Get Plugin or Get Source (nc_basic_weapons.sma - 1.6 KB)
File Type: zip nc_remake.zip (7.60 MB)
File Type: ini nightcrawlers.ini (1.5 KB)
File Type: inc nightcrawlers.inc (1.0 KB)

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...