Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSEdit this plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
I use this plugin for my 35hp server but I don't know why all people with ADMIN_IMMUNITY can select any knife whether they have the required level or not. How can I solve this?



PHP Code:

public KnifeSkinsMenu(id) { 
    
    new 
szItem[256], szAlien[50], szEllium[50], szDark[50], szTransparent[50], szGenuine[50], szHunt[50], szShadow[50], szSlaughterer[50], szKatana[50], szAssasins[50],
    
szLightsaber[50], szWolverine[50], szProton[50];
    
    new 
level iLevel[id] > iLevel[id] : 1;
    
    new 
xp level StartedLevel;
    
    if( 
iLevel[id] > )
    {
        
xp +=  ( xp );
    }
    
    
formatex(szItemcharsmax(szItem), "\w[ \r%s \w] \yKnife Skins Menu \rv%s^n\yYour Level: \r%d \w- \yYour XP: \r%d\w/\r%d\w.^n\yPage:\r"g_VAULTNAMEVERSION,iLevel[id],iXp[id], xp);
    
formatex(szAliencharsmax(szAlien),"%s"iLevel[id] >= "\wAlien Knife [\yUNLOCKED\w]" "\d???? ????? [\rLEVEL 1 REQUIRE\d]");
    
formatex(szElliumcharsmax(szEllium),"%s"iLevel[id] >= "\wEllium Knife [\yUNLOCKED\w]" "\d?????? ?????? [\rLEVEL 2 REQUIRE\d]");
    
formatex(szDarkcharsmax(szDark),"%s"iLevel[id] >= "\wDark Dagger [\yUNLOCKED\w]" "\d???? ?????? [\rLEVEL 3 REQUIRE\d]");
    
formatex(szTransparentcharsmax(szTransparent),"%s"iLevel[id] >= "\wTransparent Knife [\yUNLOCKED\w]" "\d??????????? ????? [\rLEVEL 4 REQUIRE\d]");
    
formatex(szGenuinecharsmax(szGenuine),"%s"iLevel[id] >= "\wGenuine Dagger [\yUNLOCKED\w]" "\d??????? ?????? [\rLEVEL 5 REQUIRE\d]");
    
formatex(szHuntcharsmax(szHunt),"%s"iLevel[id] >= "\wHunt Blade [\yUNLOCKED\w]" "\d???? ????? [\rLEVEL 6 REQUIRE\d]");
    
formatex(szShadowcharsmax(szShadow),"%s"iLevel[id] >= "\wShadow Blade [\yUNLOCKED\w]" "\d?????? ????? [\rLEVEL 7 REQUIRE\d]");
    
formatex(szSlaughterercharsmax(szSlaughterer),"%s"iLevel[id] >= "\wSlaughterer Axe [\yUNLOCKED\w]" "\d??????????? ??? [\rLEVEL 8 REQUIRE\d]");
    
formatex(szKatanacharsmax(szKatana),"%s"iLevel[id] >= "\wGolden Katana [\yUNLOCKED\w]" "\d?????? ?????? [\rLEVEL 9 REQUIRE\d]");
    
formatex(szAssasinscharsmax(szAssasins),"%s"iLevel[id] >= 10 "\wAssasin's Blade [\yUNLOCKED\w]" "\d???????? ????? [\rLEVEL 10 REQUIRE\d]");
    
formatex(szLightsabercharsmax(szLightsaber),"%s"iLevel[id] >= 11 "\wLightsaber [\yUNLOCKED\w]" "\d?????????? [\rLEVEL 11 REQUIRE\d]");
    
formatex(szWolverinecharsmax(szWolverine),"%s"iLevel[id] >= 12 "\wBloody Wolverine Claws [\yUNLOCKED\w]" "\d?????? ????????? ????? [\rLEVEL 12 REQUIRE\d]");
    
formatex(szProtoncharsmax(szProton),"%s"iLevel[id] >= 13 "\wProton Axe [\yUNLOCKED\w]" "\d?????? ??? [\rLEVEL 13 REQUIRE\d]");
    
    new 
menu menu_createszItem"KnifeSkinsMenu_Handler" ); 
    
menu_additem(menu"\wNormal Knife [\yUNLOCKED\w]""");
    
menu_additem(menuszAlien""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszEllium""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszDark""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszTransparent""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszGenuine""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszHunt""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszShadow""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszSlaughterer""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszKatana""iLevel[id] >= 1);
    
menu_additem(menuszAssasins""iLevel[id] >= 10 1);
    
menu_additem(menuszLightsaber""iLevel[id] >= 11 1);
    
menu_additem(menuszWolverine""iLevel[id] >= 12 1);
    
menu_additem(menuszProton""iLevel[id] >= 13 1);
    
    
menu_setprop(menuMPROP_EXITMEXIT_ALL );
    
menu_display(idmenu);
    
    return 
PLUGIN_HANDLED;


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...