Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

SA:MP GameMod Role Play


sNaxu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Opis:   Skrypt Role Play na platformę SA:MP revoGaming na dole pełny opis.
Cena:   100zł
Płatność:  Paypal/Przelew
Kontakt:  GG:51854937  lub PW
Allegro (nie wymagane):  Brak
Zdjęcia: gWcoX8u.png

Zależy Mi na szybkiej sprzedaży skryptu, sprzedaje skrypt który zakupiłem kilka dni temu. Dorzucam całą bazę danych, skrypt oraz pliki forum. W spoilerze jest cały opis skryptu.

 

 

 


 

1. Rozbudowany system napadów:

 

 

 

 

  • możliwość dodawania nieograniczonej ilości lokalizacji bez ingerencji w kod
  • napady na sejfy i kasy fiskalne (patrz punkty niżej)
  • sejf może zostać obrabowany przy użyciu przedmiotu elektronika lub bomba - elektronika to dłuższa metoda, lecz cichsza, natomiast bomba wysadza drzwi natychmiastowo lecz powoduje automatyczne zawiadomienie policji
  • kasa fiskalna może zostać obrabowana przy pomocy przedmiotu narzędzi lub za pomocą strzału z broni palnej
  • możliwość dodawania nieograniczonej ilości sejfów i kas fiskalnych w danym napadzie
  • proces rabowania można przerwać za pomocą klawisza sprintu
  • jedną lokalizację można napaść tylko raz na kilka dni
  • efekty wizualne (animacje) oraz dźwiękowe podczas rabowania
  • przed rozpoczęciem napadu grupa musi spełnić wymagania, które twórca serwera ustawi przy tworzeniu lokalizacji
  • możliwe wymagania : broń palna, mała grupa (2 osoby), duża grupa (4 osoby), narzędzia, bomba
  • konieczność obezwładnienia aktorów przed rozpoczęciem kradzieży gotówki
  • napad kończy się w momencie ucieczki do budynku organizacji i użyciu przedmiotu łupu
  • policjanci przechwytując łup także mogą go użyć, co skutkuje premią dla frakcji za ujęcie sprawców

 

 

 

 

2. Dynamiczny system aktorów

 

  • możliwość stawiania botów statystów, które nic nie robią
  • możliwość podpisania bota pod napad
  • także używani do prac dorywczych

 

3. System osiągnięć

 

  • nagradzanie graczy gamescorem za odblokowywanie achievementów
  • 20 osiągnięć do odblokowania na jedną postać

 

4.  Automatyczne zakładanie biznesu w pickupie (preferowane ustawienie go w urzędzie)

 

  • lider biznesu musi spełniać wymagania (500 GS, budynek,  $9500, 20h na postaci)
  • możliwość wyboru typu biznesu
  • status ownera w założonej grupie

 

5. Automatyczne zakładanie organizacji przestępczej

 

  • lider grupy przestępczej musi spełniać wymagania (500 GS, 2 budynki w neutralnej strefie, 5 memberów, 20h, samochód)
  • możliwość wyboru typu zamawianych produktów (broń, amunicja, narkotyki, specjalne)

 

6. Maksymalnie rozbudowany system stref

 

  • Całe Los Santos podzielone na strefy
  • każda grupa (w tym biznes) może przejąć neutralną strefę poprzez wykupienie dwóch budynków w strefie
  • organizacja przestępcza może przejąć strefę zajętą przez biznes poprzez ściąganie z nich skryptowego haraczu
  • system gangwars - organizacja przestępcza może przejąć strefę drugiej grupy przestępczej poprzez wojnę
  • odpowiednio zlimitowane i zabezpieczone wojny
  • grup mających mniej niż tydzień nie można zaatakować
  • progresja organizacji - każda nowo przejęta strefa przez grupę przestępczą odblokowuje nowe produkty do zamawiania, początkowo organizacja startuje tylko z jednym produktem
  • system działa też w drugą stronę - tracąc strefy grupa traci też dostęp do niektórych produktów
  • komenda /area działająca dla każdego - umożliwia podgląd strefy na radarze, wyświetla informację o metrażu i właścicielach
  • opcje specjalne dla właścicieli w komendzie /area

 

7. Automatyczny system stawiania drzwi

  • gracz w dowolnym momencie rozgrywki może użyć komendy /drzwi, która wyświetli informacje o cenach za drzwi w danej strefie
  • system wykrywa czy gracz stoi przy ścianie budynku
  • wszystko odbywa się bez ingerencji administracji
  • aby utworzyć drzwi wystarczy podać chciany metraż, system wyceni budynek, a następnie go utworzy
  • przyjemny dla użytkownika system ustalania metrażu w drzwiach

 

8. System HP po stronie serwera

 

  • pasek HP ma różne kolory w zależności od stanu punktów życia (zielony przy dużej ilości, pomarańczowy przy średniej i czerwony przy niskiej)
  • OnPlayerDeath nie jest wykonywane w związku z czym postać po otrzymaniu BW nie znika na chwilę, a postać płynnie upada na ziemię
  • podczas BW w samochodzie otrzymywana jest animacja nieprzytomności za kierownicą, postać nie jest wyrzucana z pojazdu

 

9. Interakcja z otoczeniem za pomocą klawisza Y

 

  • interakcja z pojazdami (otwieranie maski/bagażnika itp)
  • mocno rozbudowana interakcja z graczem stojącym przed nami (przywitanie, sprawdzenie obrażeń, wysłanie vcard, oraz opcje grupowe gdy jesteśmy na /duty, np. zabieranie przedmiotów/przeszukiwanie, skucie, lub nadanie CK dla lidera)
  • korzystanie z obiektów (przystanki, bankomaty)

 

10. System granatów dla frakcji porządkowych

 

  • granat oślepiający - efekt białego ekranu stopniowo zanikającego na parę sekund, animacja duszenia się na ten sam czas
  • granat hukowy - wymusza animację
  • granat dymny - tworzy dym w budynku
  • możliwość wyboru dystansu rzutu - krótki lub daleki

 

11. Autopayday

 

  • wypłaty rozdawane automatycznie po nabiciu służby
  • podstawowa kwota wypłaty dla każdego biznesu + bonusy dla najlepszych według rankingu bazującemu na aktywności
  • możliwość nabicia służby kilka razy dziennie (z tym, że każdy kolejny payday jest niższy o 30%)

 

12. Mniejsze:

 

  • sesje logowań z zapisem IP
  • strzałkowy system obiektów znany z h-rp/net4game (można też wybrać podstawowy, sampowy)
  • multiweaping - można nosić aż 3 rodzaje bronie na raz (na scrollu) - broń długa, krótką i białą
  • komenda /zabierz dla organizacji przestępczych i policji (org. przestępcza może okradać tylko w swoich strefach)
  • system ownera grupy umożliwiający np. odpisywanie budynków biznesowych
  • broń niszczy się w zależności od wystrzelanej amunicji co reguluje rynek
  • podczas sprzedaży broni w szczegółach oferty wyświetla się jej stan
  • oferty zrobione w GUI, zabezpieczono aby nie można było używać ich na jadących kierowcach/biegnących graczach
  • san news zrobione jako biznes, gracz ma możliwość wyboru słuchanej radiostacji
  • system busów zrobiony na obiekty przystanków, wybór przystanku z lotu ptaka
  • przystanki autobusowe automatycznie otrzymują 3dtext
  • przejrzyste textdrawy

 

 

Edytowane przez sNaxu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...