Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[TF2] Rociar (1.1.0, 2018.02.14) | Sound Spray Jingles


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Optional extension dependency: SMFFMPEG
Used to toggle sound files based on their duration rather than a static timeout.

Usage:
Players should have cl_customsounds 1 and cl_soundfile "path/to/some.wav" set.

Features:
Meleeing a player's spray will play that player's cl_customsound (only for the player who hit it.)
Meleeing the spray again will toggle the sound off, depending on SMFFMPEG availability.
Fallback sound used if the player doesn't have custom sounds enabled.

Commands:
!sprays
Reapplies all sprays that exist (fixes invisible sprays for clients who had not downloaded them at the time they were sprayed)
Rechecks client's cl_customsounds value

Admin commands:
!sprays global
Same as the above, except for every player on the server

CVARS:
sm_Rociar_SprayDistanceLimit 75.0
Minimum allowed distance in hammer units between two sprays (as a sphere, not a square/cube)

sm_Rociar_SpraySoundToggleTime 5
Without smffmpeg:
Time in seconds that meleeing a spray will toggle the sound off/on rather than replay
With smffmpeg:
0 = Disable toggle
>0 = Enable toggle for the duration of the sound file

sm_Rociar_CustomsoundsDisabled_Inform 1
Inform the player if cl_customsounds is disabled when meleeing a spray
0 = Do nothing
1 = Tell them to use cl_customsounds 1, and the !sprays command to update

sm_Rociar_CustomsoundsDisabled_Mode 1
What to do if the player has cl_customsounds 0 and melees a spray
0 = Nothing
1 = Play the fallback sound
2 = Attempt to play the customsound anyway
3 = Play the fallback sound and attempt to play the customsound

sm_Rociar_CustomsoundsDisabled_FallbackFile "ui/hitsound_retro2.wav"
Which file to play if the player has cl_customsounds 0

sm_Rociar_SpraycanNoiseFrequency 10
Spraycan Noise Frequency
0 = Disable noise entirely
>0 = Wait N seconds between spraycan noise

decalfrequency is used internally because the Player Decal event is hooked before it executes to prevent the spray sound from being spammed

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (rociar.sp - 16.2 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...