RSSy MYGO.pl Opublikowano Grudzień 31, 2018 o 21:59 RSSy Udostępnij Opublikowano Grudzień 31, 2018 o 21:59 . Entity Debuggerv0.0.1 Description: Tool for debugging entities/maps Requirements: (SM 1.10) or (SDKTools extension version + SM 1.9) found here: https://github.com/JoinedSenses/Sourcemod-SDKToolsCommandssm_entdebug Toggle debug mode sm_gethammerid Shoots lazer beam, provides info about entities it hits (Triggers are whitelisted, see: g_sEntityList) , toggles visibility of triggers and enables debug modesm_hasprop <entity> <proptype[data/send]> <"propname"> Checks if ent has prop sm_getentprop <returntype[i,f,s,v]> <entity> <proptype[Data/Send]/> <propname> Retrieve prop value - Logs to error if incorrect returntype is specified for propname sm_setentprop <entity> <propType[Data/Send]> <propName> <Value[int,float,string,vector]> Sets prop value sm_setvariantstring <"variantStr"> <entity> <"inputstr"> | OPTIONAL: <activator> <caller> <outputid> Untested - Set variant string and run AcceptEntityInput(entity, "inputstr", activator, caller, outputit) sm_acceptentityinput <entity> <"inputstr"> | OPTIONAL: <activator> <caller> <outputid> Same as previous command, except it doesn't set variant string sm_dumpentities Dumps entities to /addons/sourcemod/logs/entities/map_name_entities.logProject here:Github Wyświetl pełny artykuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się