Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

OpenIdle


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Pinion's OpenIdle

OpenIdle is a free/public SourceMod plugin designed to provide a number of features to your idle server. This version is for CS:GO, but it may be ported to other games in the future.

Features

- Force players to join a team on connect.
- Respawn players automatically on death (delay configurable).
- Deal damage to idle players, with options for delay, damage, and frequency.
- Create custom spawn locations per map.
- Supports Updater.

Please post any feature requests and we'll do our best to expand functionality and fix bugs.

Github
https://github.com/PinionTech/pinion...e-csgo#install

Install

Copy the plugin into your plugins directory.
Copy the configs into /cfg/sourcemod/
See the folder structure in the repo for details.

Commands

sm_setspawn <T / CT>: Create a new spawn location for team T or CT at your current location. Requires ADMFLAG_ROOT command access.
CVARs

Change these options in /cfg/sourcemod/openidle.cfg

Cvar & Default Value Effect
sm_openidle_customspawns_enabled "1" // Set to 0 to disable custom spawns. Spawns must be placed per map using sm_setspawn.
sm_openidle_forceteam "1" // Set to 0 to disable forcing players to teams.
sm_openidle_idledamage_amount "10" // The amount of damage to apply to idle players for each time they are found idle.
sm_openidle_idledamage_enable "1" // Set to 0 to disable dealing damage to idle players.
sm_openidle_idledamage_frequency "1" // The number of seconds to wait before damaging an idle player again.
sm_openidle_idledamage_idletime "30" // The number of seconds a player must be stationary to be counted as idle.
sm_openidle_respawn_enabled "1" // set to 0 to disable automatic respawn.
sm_openidle_respawndelay "5.0" // The number of seconds to wait before respawning a player.
sm_openidle_runconfig "1" // Run sourcemod/openidle.serverconfig.cfg at the start of rounds?

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...