Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Mr. Kapuczin

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Mr. Kapuczin

  • Rank
    Poszukiwacz

Recent Profile Visitors

100 profile views
  1. Siemka, skompiluje ktos to? public void Teamswitch_RoundStart() { LoopAllPlayers(i) { if(!IsClientReplay(i) && !IsClientSourceTV(i) && GetClientTeam(i) != 1) { if(GetClientTeam(i) == BUILDERS) g_bWasBuilderThisRound[i] = true; else g_bWasBuilderThisRound[i] = false; } } } public void Teamswitch_PlayerSpawn(int client) { if(IsBuildTime() || IsPrepTime()) { if(GetClientTeam(client) == BUILDERS) g_bWasBuilderThisRound[client] = true; } } public void Teamswitch_RoundEnd() { LoopAllPlayers(i) { if(!IsClientReplay(i) && !IsClientSourceTV(i) && GetClientTeam(i) != 1) { if(g_bWasBuilderThisRound[i]) { CS_SwitchTeam(i, ZOMBIES); } else { CS_SwitchTeam(i, BUILDERS); } g_bWasBuilderThisRound[i] = false; } } } public void TeamSwitch_OnClientPutInServer(int client) { g_bWasBuilderThisRound[client] = false; } Potrzebuje bardzo i zeby to zrobic jako osobny plugin
  2. https://github.com/suppatimmo/-CS-GO-namefilter
  3. A dobraa strcontains czy strequal to bez roznicy xD Nie mam najnowszegu update sourcemod :DDDD
  4. Siemka napisze ktos plugini, gdzie co runde jest zmiana druzyn? I koniecznie zeby w terrorystach moglabyc 1 osoba, chyba ze jest wiecej niz 4 wtedy moze byc 2osoby w terrorystach, ale jak bedzie 1 osoba co runde w tt, tez bedzie ok 😄
  5. kox weak zawsze pomoze 😄 Dzieki za pomoc nie dziala jednak xd
  6. #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> public void OnPluginStart() { for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i)) { SDKHook(i, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } } } public void OnClientPutInServer(int client) { if (!IsFakeClient(client)) { return; } SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3]) { char sWeaponName[64]; GetEntityClassname(weapon, sWeaponName, sizeof(sWeaponName)); if (StrEqual(sWeaponName, "weapon_deagle")) { damage += 20; return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } Da rade przerobic plugin by nie zadawal w ogole dmg? pls
  7. Witam napisze ktos plugin na zamrazajace naboje?
  8. Siemka, potrzebuje by vip dostawal na starcie rudny deagla #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdkhooks> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Spawn); } public Action:Spawn(int client, int args) { GivePlayerItem(client, "weapon_ak47"); } MI nawet nie wychodzi to bez vipa :(((((( help pls
  9. Zapomnialem powiwdziex zeby pokazywalo zyjacych, da rade poprawic?
×
×
  • Create New...