TakaSytuacjaZiom

*Użytkownik
  • Zawartość

    38
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

TakaSytuacjaZiom wygrał w ostatnim dniu 19 Marzec

TakaSytuacjaZiom ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Silver I

O TakaSytuacjaZiom

  • Ranga
    Silver II
  1. Problem z brońmi

    Siemka, korzystam z nowego coda, chcę stworzyć klasę, która będzie miała USP-S oraz M1A1-S, ale pojawia się taki problem, że przy zrespieniu gracza, bronie zostają upuszczone :/ Nie korzystam z żadnych blokad broni ani nic, jakieś pomysły? :/ Bronie są poprawnie zadeklarowane: new const String:bronie[] = "#weapon_m4a1_silencer#weapon_usp_silencer#weapon_flashbang";
  2. Skrypt na eksplozję

    Tak, dokładnie. Dobrze mówisz, tylko tutaj z tego co się bawiłem, jeśli ja zabijam przeciwnika, to on wybucha :/ Ale chyba właśnie podsunąłeś rozwiązanie tym ma_klase[client] :D Zaraz się pobawię i dam znać, czy działa jak należy z tym ;D EDIT: Działa, dziękuję :D
  3. Skrypt na eksplozję

    Po if(GetVectorDistance(origin, origin_player) <= 200.0); jest niepotrzebny średnik tylko, a tak to git ;) Tylko, żeee... Jeśli ja zabijam kogoś to wtedy on wybucha (nie ma klasy), to jest jedyny bubel :/ Jak powinien wyglądać ten warunek? Nie będzie tutaj potrzebne to? new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
  4. Skrypt na eksplozję

    Coś mi się tutaj chyba nie zgadza... Najpierw powinna nastąpić eksplozja ginącego (czyli gracza używającego tej klasy, który został zabity). Następnie pętla powinna sprawdzić wszystkich graczy po kolei czy są w przeciwnym teamie oraz czy są w obszarze dajmy na to 200 jednostek (Warunek if(GetVectorDistance(spawn, origin_player) <= 200)). I na koniec wszyscy gracze w danym obszarze (200 jednostek przykładowo wg. powyższego if'a), otrzymują damage 40+inteligencja (Czyli: cod_inflict_damage(i, client, 40+inteligencja);). Dobrze to rozumiem? public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontbroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new Float:iorigin[3]; PerformExplode(client); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(GetClientTeam(client) != GetClientTeam(i)) continue; if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; decl Float:origin_player[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", origin_player); decl Float:spawn[3]; GetEntPropVector(i, Prop_Send, "m_vecOrigin", spawn); GetClientEyePosition(i, iorigin); if(GetVectorDistance(spawn, origin_player) <= 200) cod_inflict_damage(i, client, 40+inteligencja); } return Plugin_Continue; } Tak to powinno być? Czy źle to robię?
  5. Skrypt na eksplozję

    Chyba jest ok, ale coś źle ustawiam chyba. To ma być do klasy COD mod, ma to wyglądać tak, że gracz grający tą klasą po śmierci wybucha i zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom, coś w stylu jakby dropnął odbezpieczony granat. Masz może pomysł jak to ustawić? W poniższym kodzie zostawiam pozostałości po poprzedniej próbie, może coś się przyda ;D #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <csgocolors> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "test"; new const String:opis[] = "Wybucha po śmierci, 40 dmg + int"; new const String:bronie[] = "#weapon_elite"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 0; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const kondycja = 15; new bool:ma_klase[65]; new g_ExplosionSprite; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, version = "1.0", }; public OnPluginStart() { CreateTimer(0.5, RegisterStart, 0); HookEvent("player_death", SmiercGracza); } public Action:RegisterStart(Handle:timer) { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); } public OnMapStart() { //sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt"); PrecacheSound("weapons/hegrenade/explode5.wav"); g_ExplosionSprite = PrecacheModel("materials/sprites/sprite_fire01.vmt"); } public cod_class_enabled(client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) { ma_klase[client] = true; return COD_CONTINUE; } PrintToChat(client, " \x06Klasa dostępna tylko dla VIPów!"); return COD_STOP; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; } public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontbroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); /*new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer)) return Plugin_Continue; new Float:forigin[3], Float:iorigin[3]; GetClientEyePosition(client, forigin); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i)) continue; GetClientEyePosition(i, iorigin); if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 100.0) cod_inflict_damage(i, client, GetClientHealth(i)+1); }*/ PerformExplode(client); /*EmitSoundToAll("weapons/hegrenade/explode5.wav", client, SNDCHAN_AUTO, SNDLEVEL_GUNFIRE); TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 10.0, 1, 0, 100, 100); TE_SendToAll();*/ return Plugin_Continue; } public PerformExplode(target) { decl Float:location[3]; GetEntPropVector(target, Prop_Send, "m_vecOrigin", location); location[2] += 20.0; TE_SetupExplosion(location, g_ExplosionSprite, 10.0, 1, 0, 70, 5000); TE_SendToAll(); }
  6. Skrypt na eksplozję

    Siemanko, mógłby ktoś napisać dla mnie skrypt, który po śmierci gracza utworzy eksplozję? Chcę, aby był damage oraz radius jak przy granacie zaczepnym :)
  7. Problem z rankme

    Language phrase "Killing" not found Widocznie nie wrzuciłeś plików do folderu translations
  8. Złe ustawienie rund?

    Nie działa przyznawanie dodatkowych pieniędzy. Na start gracz dostaje 1000$, VIP powinien dostać dodatkowe 500$, ale ich nie dostaje :/ Co do errorlogów, nie ma nic :/
  9. Powrót Prefixy Czat eh :/

    https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=303671 wypróbuj tego :)
  10. Złe ustawienie rund?

    Hmm wygląda na to że runda odpala się tak jak powinna i triggeruje playerspawn poprawnie :/
  11. Złe ustawienie rund?

    Dokładnie :D Pierwszy plugin jest w sumie wycinkiem drugiego.
  12. Złe ustawienie rund?

    To jest część kodu, którą próbowałem wychwycić co jest nie tak ;) Jest to fragment VIPa z generatora: #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "[CS:GO] VIP", author = "xBonio & Avgariat & Vasto_Lorde", description = "VIP Generator by cs-plugin.com", version = "1.0", url = "http://cs-plugin.com" }; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn); HookEvent("player_death", PlayerDeath); } public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsPlayerVIP(client)) return; SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", ); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); SetEntityHealth(client, 150); int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+500); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser") == 0) GivePlayerItem(client, "item_defuser"); } public Action PlayerDeath(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidPlayer(attacker) || !IsPlayerVIP(attacker)) return; int health = GetClientHealth(attacker); SetEntityHealth(attacker, health+10); int money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+100); bool headshot = GetEventBool(event, "headshot", false); if(headshot) { money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+100); } if(GetClientHealth(attacker) > 200) SetEntityHealth(attacker, 200); } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerVIP(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1 && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT)) return true; return false; }
  13. Złe ustawienie rund?

    Plugin ma dawać hp i dodatkową kasę. Działa bez problemu, jedynie w pierwszej rundzie drugiej połowy nie dodaje środków na konto gracza, natomiast przydziela bez problemu HP, co wydaje mi się nieco dziwne... #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn); } public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); SetEntityHealth(client, 150); int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+500); }
  14. Złe ustawienie rund?

    Poprawka, plugin jest zrobiony pod PlayerSpawn :D
  15. Złe ustawienie rund?

    Siema, mam prawdopodobnie problem z ustawieniem rund u siebie. Mianowicie problem objawia się tym, że pierwsza runda po zmianie drużyn tak jakby nie jest triggerowana jako nowa runda. Dochodzę do takiego wniosku po tym, że mam plugin, który na początku każdej rundy coś robi, dajmy na to przyznaje pieniądze graczowi. I tylko w pierwszej rundzie drugiej połowy to się nie dzieje. Plugin testowy zrobił dla mnie profesjonalista, więc raczej nie może to być wina pluginu. Macie jakieś pomysłu o co może chodzić lub gdzie szukać problemu? :/