Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

TakaSytuacjaZiom

Użytkownik
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana TakaSytuacjaZiom w dniu 19 Marca 2018

Użytkownicy przyznają TakaSytuacjaZiom punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TakaSytuacjaZiom

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

2

Reputacja

  1. Cześć, jakie pluginy warto mieć na serwerze z arenkami? Używać rankme od kento czy tylko ten wbudowany? Dodatkowo, jak powinna wyglądać taka zupełnie podstawowa konfiguracja?
  2. Temat do zamknięcia, skorzystałem ostatecznie z timera oraz Datapack, wszystko działa jak należy, dziękuję za pomoc ?
  3. Przyjrzę się temu, w razie problemów będę pisał. Dzięki wielkie za konkrety ?
  4. Siemka, można jakoś opóźnić wykonanie danej części funkcji, nie dzieląc jej na kolejne? Przykładowo mam funkcję, która wypisuje coś na czacie i po dajmy na to pięciu sekundach ma wykopać gracza, czyli coś w ten deseń: Jakieś podpowiedzi, pomysły?
  5. Nie działa z nowymi wersjami LR Core niestety
  6. Cześć, jest jakaś w pełni działająca alternatywa Levels Ranks działająca ze wsparciem RankMe? Lub jakiś sposób, aby do najnowszej wersji LR dodać wsparcie rankme?
  7. Siemka, korzystam z nowego coda, chcę stworzyć klasę, która będzie miała USP-S oraz M1A1-S, ale pojawia się taki problem, że przy zrespieniu gracza, bronie zostają upuszczone :/ Nie korzystam z żadnych blokad broni ani nic, jakieś pomysły? :/ Bronie są poprawnie zadeklarowane: new const String:bronie[] = "#weapon_m4a1_silencer#weapon_usp_silencer#weapon_flashbang";
  8. Tak, dokładnie. Dobrze mówisz, tylko tutaj z tego co się bawiłem, jeśli ja zabijam przeciwnika, to on wybucha :/ Ale chyba właśnie podsunąłeś rozwiązanie tym ma_klase[client] :D Zaraz się pobawię i dam znać, czy działa jak należy z tym ;D EDIT: Działa, dziękuję :D
  9. Po if(GetVectorDistance(origin, origin_player) <= 200.0); jest niepotrzebny średnik tylko, a tak to git ;) Tylko, żeee... Jeśli ja zabijam kogoś to wtedy on wybucha (nie ma klasy), to jest jedyny bubel :/ Jak powinien wyglądać ten warunek? Nie będzie tutaj potrzebne to? new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
  10. Coś mi się tutaj chyba nie zgadza... Najpierw powinna nastąpić eksplozja ginącego (czyli gracza używającego tej klasy, który został zabity). Następnie pętla powinna sprawdzić wszystkich graczy po kolei czy są w przeciwnym teamie oraz czy są w obszarze dajmy na to 200 jednostek (Warunek if(GetVectorDistance(spawn, origin_player) <= 200)). I na koniec wszyscy gracze w danym obszarze (200 jednostek przykładowo wg. powyższego if'a), otrzymują damage 40+inteligencja (Czyli: cod_inflict_damage(i, client, 40+inteligencja);). Dobrze to rozumiem? public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontbroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new Float:iorigin[3]; PerformExplode(client); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(GetClientTeam(client) != GetClientTeam(i)) continue; if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; decl Float:origin_player[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", origin_player); decl Float:spawn[3]; GetEntPropVector(i, Prop_Send, "m_vecOrigin", spawn); GetClientEyePosition(i, iorigin); if(GetVectorDistance(spawn, origin_player) <= 200) cod_inflict_damage(i, client, 40+inteligencja); } return Plugin_Continue; } Tak to powinno być? Czy źle to robię?
  11. Chyba jest ok, ale coś źle ustawiam chyba. To ma być do klasy COD mod, ma to wyglądać tak, że gracz grający tą klasą po śmierci wybucha i zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom, coś w stylu jakby dropnął odbezpieczony granat. Masz może pomysł jak to ustawić? W poniższym kodzie zostawiam pozostałości po poprzedniej próbie, może coś się przyda ;D #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <csgocolors> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "test"; new const String:opis[] = "Wybucha po śmierci, 40 dmg + int"; new const String:bronie[] = "#weapon_elite"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 0; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const kondycja = 15; new bool:ma_klase[65]; new g_ExplosionSprite; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, version = "1.0", }; public OnPluginStart() { CreateTimer(0.5, RegisterStart, 0); HookEvent("player_death", SmiercGracza); } public Action:RegisterStart(Handle:timer) { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); } public OnMapStart() { //sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt"); PrecacheSound("weapons/hegrenade/explode5.wav"); g_ExplosionSprite = PrecacheModel("materials/sprites/sprite_fire01.vmt"); } public cod_class_enabled(client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) { ma_klase[client] = true; return COD_CONTINUE; } PrintToChat(client, " \x06Klasa dostępna tylko dla VIPów!"); return COD_STOP; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; } public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontbroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); /*new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer)) return Plugin_Continue; new Float:forigin[3], Float:iorigin[3]; GetClientEyePosition(client, forigin); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i)) continue; GetClientEyePosition(i, iorigin); if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 100.0) cod_inflict_damage(i, client, GetClientHealth(i)+1); }*/ PerformExplode(client); /*EmitSoundToAll("weapons/hegrenade/explode5.wav", client, SNDCHAN_AUTO, SNDLEVEL_GUNFIRE); TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 10.0, 1, 0, 100, 100); TE_SendToAll();*/ return Plugin_Continue; } public PerformExplode(target) { decl Float:location[3]; GetEntPropVector(target, Prop_Send, "m_vecOrigin", location); location[2] += 20.0; TE_SetupExplosion(location, g_ExplosionSprite, 10.0, 1, 0, 70, 5000); TE_SendToAll(); }
  12. Siemanko, mógłby ktoś napisać dla mnie skrypt, który po śmierci gracza utworzy eksplozję? Chcę, aby był damage oraz radius jak przy granacie zaczepnym :)
  13. Language phrase "Killing" not found Widocznie nie wrzuciłeś plików do folderu translations
  14. Nie działa przyznawanie dodatkowych pieniędzy. Na start gracz dostaje 1000$, VIP powinien dostać dodatkowe 500$, ale ich nie dostaje :/ Co do errorlogów, nie ma nic :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...