Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

GameME HUD Rank


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello,

I'm trying to make this tap into gameME api to get a players rank / position and display it in a HUD. It has a tag mismatch and its not working all. Not even displaying the HUD.

Maybe I'm taking the wrong approach or doing this totally wrong. I spent so much time editing this, can anyone help me finish it?

Thanks in advance.

Compiled warning:

PHP Code:

// C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\addons\amxmodx\scripting\test32.sma(28) : warning 213: tag mismatch
// Header size:            460 bytes
// Code size:              756 bytes
// Data size:              712 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes
// Total requirements:   18312 bytes
//
// 1 Warning.
// Done.
//
// Compilation Time: 0.36 sec
// ---------------------------------------- 

My would be Frankenstein plugin.

PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <gameme>
#include <csx>

#define QUERY_TYPE_ONCLIENTPUTINSERVER    1

const Float:REFRESH_RATE 1.0;

public 
plugin_init( )
{
    
register_plugin"GameME HUD Rank""0.1""no0ne" );
    
    
set_taskREFRESH_RATE"QuerygameMEStatsCallback", .flags "b" );
}

public 
cmdginfo(id) { 
    
// We call the native to get a response from gameme 
    
QueryGameMEStats("playerinfo"id"QuerygameMEStatsCallback"QUERY_TYPE_ONCLIENTPUTINSERVER); 
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}    

public 
QuerygameMEStatsCallback(commandpayloadclient, &DataPack:datapack
{
    
    { 
    
ResetPack(datapack
    new 
iRank ReadPackCell(datapack
    
SetPackPosition(datapack18)
    
    new 
iSkill ReadPackCell(datapack); 

    
DestroyDataPack(datapack
        
    
set_hudmessage02550, -0.01, -0.2, .holdtime = ( REFRESH_RATE 0.2 ), .fadeintime 0.1, .fadeouttime 0.1, .channel );
    
show_hudmessageiRank"Rank: %d / %d""QuerygameMEStatsCallback: command -> %i, payload -> %i, client -> %N"commandpayloadclientiRankiSkill );
    }


INC file for gameME api:

PHP Code:

#if defined _gameme_included_
    #endinput
#endif
#define _gameme_included_

// raw message handling
#define RAW_MESSAGE_RANK                1
#define RAW_MESSAGE_PLACE                2
#define RAW_MESSAGE_KDEATH                3
#define RAW_MESSAGE_SESSION_DATA        4
#define RAW_MESSAGE_TOP10                5
#define RAW_MESSAGE_NEXT                6

// callbacks
#define RAW_MESSAGE_CALLBACK_PLAYER        101
#define RAW_MESSAGE_CALLBACK_TOP10        102
#define RAW_MESSAGE_CALLBACK_NEXT        103

// internal usage
#define RAW_MESSAGE_CALLBACK_INT_CLOSE        1000
#define RAW_MESSAGE_CALLBACK_INT_SPECTATOR    1001

forward onGameMEStatsRank(commandclientmessage_prefix[], &DataPack:datapack);
forward onGameMEStatsPublicCommand(commandclientmessage_prefix[], &DataPack:datapack);
forward onGameMEStatsTop10(commandclientmessage_prefix[], &DataPack:datapack);
forward onGameMEStatsNext(commandclientmessage_prefix[], &DataPack:datapack);

/**
 * Query gameME Stats data from a client
 * 
 * @param request        Request type (only 'playerinfo' available)
 * @param client        Client index.
 * @param func        Callback function.
 * @param payload        Payload to distinct queries.
 * @noreturn
 */
native QueryGameMEStats(request[], clientfunc[], payload 0);

/**
 * Query Top10 players from gameME Stats
 * 
 * @param request        Request type (currently only 'top10' available)
 * @param client        Client index.
 * @param func        Callback function.
 * @param payload        Payload to distinct queries.
 * @noreturn
 */
native QueryGameMEStatsTop10(request[], clientfunc[], payload 0);

/**
 * Query next players from gameME Stats for s specified client
 * 
 * @param request        Request type (currently only 'next' available)
 * @param client        Client index.
 * @param func        Callback function.
 * @param payload        Payload to distinct queries.
 * @noreturn
 */
native QueryGameMEStatsNext(request[], clientfunc[], payload 0);

/**
 * Query internal (preformatted) gameME Stats data
 * 
 * @param request        Request type.
 * @param client        Client index.
 * @param func        Callback function.
 * @param payload        Payload to distinct queries.
 * @noreturn
 */
native QueryIntGameMEStats(request[], clientfunc[], payload 0limit 0); 

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...