BulgaR Opublikowano Grudzień 3, 2015 o 00:52 Udostępnij Opublikowano Grudzień 3, 2015 o 00:52 W tym prostym tutku postaram sie opisac w jaki sposob dodac niewidzialnosc dla klasy/itemu. Pierw musimu dodac klase lub item, robimy to w standardowy sposob. Nastepnie czas na niewidzialnosc, dodajemy ja tylko przy odrodzeniu lub okreslonym warunku (np w wypadku dodawania jej do itemu przy funkcji DajItem). Niewidzialnosc w sourcemodzie mozna dodac na kilka sposobow, sam znam trzy. Ponizszy kod funkcji niewidzialnosci ktora wam przedstawie jest dosc banalny a co za tym idzie jest to najlepszy ze wszystkich sposobow, poniewaz mozna ustawic kazdy poziom widocznosci. Jak dodac niewidzialnosc dla klasy: Spoiler Najpierw przechodzimy do: public Action:Odrodzenie(client) { i szukamy switch(klasa_gracza[client]) { w srodku do okreslonego case klasy dodajemy UstawWidocznosc(client, 50); liczba 50 odpowiada za poziom widocznosci. Opcjonalnie, do if(nowa_klasa_gracza[client]) mozemy dodac resetowanie poziomu widocznosci dla klasy czyli UstawWidocznosc(client, 255); 255 to pelna widocznosc. Mozemy wybierac zakres widocznosci z liczby od 1-255. Nastepnie gdzies na dole silnika dodajemy: public Action:UstawWidocznosc(client, widocznosc) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, widocznosc); } Jak dodac niewidzialnosc dla itemu: Spoiler Najpierw przechodzimy do: public Action:DajItem(client, item) { i szukamy switch(item) { teraz do odpowiedniego numeru case itemu dodajemy niewidocznosc, czyli UstawWidocznosc(client, 50); liczba 50 odpowiada za poziom widocznosci. Oraz opcjonalnie mozemy takze dodac resetowanie widocznosci przy wyrzuceniu itemu. W tym celu szukamy: public Action:UsunItem(client) { switch(informacje_itemu_gracza[client][0]) { i do case itemu do ktorego dodalismy widocznosc dodajemy jego resetowanie, czyli: UstawWidocznosc(client, 255); 255 to pelna widocznosc. Mozemy wybierac zakres widocznosci z liczby od 1-255. Nastepnie gdzies na dole silnika dodajemy: public Action:UstawWidocznosc(client, widocznosc) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, widocznosc); } Bardzo wazna rzecza jest by pamietac by cvar sv_disable_immunity_alpha byl ustawiony na 1. W przeciwnym razie niewidocznosc nie bedzie dzialac. Autorem poradnika jest @Linux`. Oryginalny temat: [cs:go]CodMod_Stary - Jak dodac niewidzialnosc dla klasy/perku - Tutoriale - AMXX.pl: Support AMX Mod X 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się