Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

CodMod_Stary - Jak dodac niewidzialnosc dla klasy/perku


BulgaR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tym prostym tutku postaram sie opisac w jaki sposob dodac niewidzialnosc dla klasy/itemu. Pierw musimu dodac klase lub item, robimy to w standardowy sposob. Nastepnie czas na niewidzialnosc, dodajemy ja tylko przy odrodzeniu lub okreslonym warunku (np w wypadku dodawania jej do itemu przy funkcji DajItem). Niewidzialnosc w sourcemodzie mozna dodac na kilka sposobow, sam znam trzy. Ponizszy kod funkcji niewidzialnosci ktora wam przedstawie jest dosc banalny a co za tym idzie jest to najlepszy ze wszystkich sposobow, poniewaz mozna ustawic kazdy poziom widocznosci.

 

Jak dodac niewidzialnosc dla klasy:

Spoiler

Najpierw przechodzimy do:

public Action:Odrodzenie(client)
{

i szukamy

switch(klasa_gracza[client])
{

w srodku do okreslonego case klasy dodajemy

UstawWidocznosc(client, 50);

liczba 50 odpowiada za poziom widocznosci. Opcjonalnie, do if(nowa_klasa_gracza[client]) mozemy dodac resetowanie poziomu widocznosci dla klasy czyli

UstawWidocznosc(client, 255);

255 to pelna widocznosc. Mozemy wybierac zakres widocznosci z liczby od 1-255. Nastepnie gdzies na dole silnika dodajemy:

public Action:UstawWidocznosc(client, widocznosc)
{
	SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
	SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, widocznosc);
}

 

Jak dodac niewidzialnosc dla itemu:

Spoiler

Najpierw przechodzimy do:

public Action:DajItem(client, item)
{

i szukamy

switch(item)
{

teraz do odpowiedniego numeru case itemu dodajemy niewidocznosc, czyli

UstawWidocznosc(client, 50);

liczba 50 odpowiada za poziom widocznosci. Oraz opcjonalnie mozemy takze dodac resetowanie widocznosci przy wyrzuceniu itemu. W tym celu szukamy:

public Action:UsunItem(client)
{
	switch(informacje_itemu_gracza[client][0])
	{

i do case itemu do ktorego dodalismy widocznosc dodajemy jego resetowanie, czyli:

UstawWidocznosc(client, 255);

255 to pelna widocznosc. Mozemy wybierac zakres widocznosci z liczby od 1-255. Nastepnie gdzies na dole silnika dodajemy:

public Action:UstawWidocznosc(client, widocznosc)
{
	SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
	SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, widocznosc);
}

 

Bardzo wazna rzecza jest by pamietac by cvar sv_disable_immunity_alpha byl ustawiony na 1. W przeciwnym razie niewidocznosc nie bedzie dzialac.

 

Autorem poradnika jest @Linux`.

Oryginalny temat: [cs:go]CodMod_Stary - Jak dodac niewidzialnosc dla klasy/perku - Tutoriale - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...