Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Vip


Hepi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Chciale sie spytac czy ktos bylby chetny do zrobienia Vipa przez generatora? Nie umiem nic robic zdnych kompilatorow itp. Tutaj  jest kod:

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <sdkhooks>
#include <scp>

public Plugin:myinfo = 
{
    name = "VIP Generator",
    author = "mastah7991",
    description = "Automatycznie wygenerowany VIP",
    version = "1.0",
    url = "www.MyGo.pl"
}

public OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
    HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath);
}


OnClientPutInServer(client)
{
    if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_RESERVATION))
    {
        CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]");
        PrintToChatAll("Vip %s wszedl na serwer");
        SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
    }
}

public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
    if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_RESERVATION))
    {
        SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+110);
        SetEntProp(client, Prop_Send, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+1200);
    }
}
public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
    if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_RESERVATION))
    {

        SetEntProp(client, Prop_Send, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+200);

        if(headshot)
        SetEntProp(client, Prop_Send, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+250);
    }
}

public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{

    if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_RESERVATION))
    {
        if(damagetype & DMG_FALL)
        {
            return Plugin_Handled;
        }
        return Plugin_Continue;
    }
}

public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) 
{
     
    Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name);
    new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; 
    Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); 
    return Plugin_Changed;
}

stock bool IsValidPlayer(client)
{
    if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) )
    return true;

    return false;
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...