naXe Opublikowano Czerwiec 7, 2015 o 03:43 Udostępnij Opublikowano Czerwiec 7, 2015 o 03:43 (edytowane) Opis znajduje się w kodzie, więc nie widzę sensu, aby pisać to jeszcze raz poście.Można również zmienić, aby blokowało pierwszy bombsite (najczęściej nazywa się 'A').Do działania pluginu potrzebna jest biblioteka Multi Colors.Plugin działa na każdej mapie!Testowane tylko na serwerze CS:GO z SourceModem 1.8.0! Informacja:Na mapie de_nuke zablokuje dolny bombsite, a na de_inferno mały (ten za tzw. bananem). Na innym mapach niestety nie wiem, bo nie testowałem. Cvary: // Jeśli graczy w CT jest mniej niż wartość tego cvara to zablokuje BS'a // Default: "4" // Minimum: "1.000000" sm_bs_lock_min "4" // Nazwa zablokowanego BS'a // Default: "B" sm_bs_lock_bs_name "B" Poniżej jest kod źródłowy. #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <multicolors> public Plugin:myinfo = { name = "BombSite Lock", author = "naXe", description = "Blokuje X bombsite, gdy jest mniej niż Y CT", version = "0.1", url = "http://topmasters.pl/" }; new g_iBombSiteEnt[2]; new bool:g_bBombSiteStatus; new String:g_szMapName[32]; new String:g_szCvarBS[10]; new g_iCvarCT; new Handle:g_hCvarCT; new Handle:g_hCvarBS; public OnPluginStart() { CreateConVar("sm_bs_lock_version", "0.1", "Plugin version", FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY); g_hCvarCT = CreateConVar("sm_bs_lock_min", "4", "Jesli graczy w CT jest mniej niz wartosc tego cvara to zablokuje BS'a", FCVAR_NONE, true, 1.0); g_hCvarBS = CreateConVar("sm_bs_lock_bs_name", "B", "Nazwa zablokowanego BS'a"); HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post); HookEvent("bomb_pickup", BombPickup); } public OnMapStart() { g_iCvarCT = GetConVarInt(g_hCvarCT); GetConVarString(g_hCvarBS, g_szCvarBS, 9); new iBombSite[2]; GetCurrentMap(g_szMapName, 32); if(StrEqual(g_szMapName, "de_dust2") || StrEqual(g_szMapName, "de_chateau") || StrEqual(g_szMapName, "de_train")) { iBombSite[0] = 1; iBombSite[1] = 0; } else { iBombSite[0] = 0; iBombSite[1] = 1; } g_iBombSiteEnt[iBombSite[0]] = FindEntityByClassname(-1, "func_bomb_target"); g_iBombSiteEnt[iBombSite[1]] = FindEntityByClassname(g_iBombSiteEnt[iBombSite[0]], "func_bomb_target"); } public Action:RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new bool:bLockState = GetTeamClientCount(3) < g_iCvarCT ? true : false; AcceptEntityInput(g_iBombSiteEnt[1], bLockState ? "Disable" : "Enable"); g_bBombSiteStatus = bLockState; if(bLockState) CPrintToChatAll("\x04BombSite %s\x01 został zablokowany, ponieważ jest mniej niż\x02 %i CT!", g_szCvarBS, g_iCvarCT); } public Action:BombPickup(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new id = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!(1 <= id <= MaxClients) || !IsPlayerAlive(id) || !g_bBombSiteStatus) return; CPrintToChat(id, "\x03WAŻNE!\x01 BombSite %s jest zablokowany!", g_szCvarBS); } Edytowane Czerwiec 7, 2015 o 03:44 przez naXe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damson Opublikowano Lipiec 28, 2015 o 08:39 Udostępnij Opublikowano Lipiec 28, 2015 o 08:39 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strajker Opublikowano Lipiec 29, 2015 o 10:35 Udostępnij Opublikowano Lipiec 29, 2015 o 10:35 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naXe Opublikowano Lipiec 29, 2015 o 18:23 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 29, 2015 o 18:23 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strajker Opublikowano Lipiec 30, 2015 o 07:12 Udostępnij Opublikowano Lipiec 30, 2015 o 07:12 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damson Opublikowano Lipiec 30, 2015 o 10:18 Udostępnij Opublikowano Lipiec 30, 2015 o 10:18 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
}{amp Opublikowano Lipiec 30, 2015 o 10:43 Udostępnij Opublikowano Lipiec 30, 2015 o 10:43 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Pomagam tylko na forum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damson Opublikowano Lipiec 31, 2015 o 08:42 Udostępnij Opublikowano Lipiec 31, 2015 o 08:42 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Sierpień 1, 2015 o 11:31 przez damson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaloski Opublikowano Sierpień 18, 2015 o 18:37 Udostępnij Opublikowano Sierpień 18, 2015 o 18:37 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się