Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[CS:GO] Mike Myers


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
[CS:GO] Mike Myers Gamemode
Prologue
I've tried recreating a gamemode that I've watched many videos of on YouTube.
Currently I would say it's in "beta" as I've had many setbacks trying to get many things right.

So as of now what's working?
The stuff that works:
  • General Game Flow
  • Wait for warmup to end (players connecting)
  • Insta kill knife for Mike
  • 1v1 mode between last survivor and Mike (insta kill disabeld)
  • Survivors only get a handgun (doesn't inflict damage) and slows Mike down when shot
  • The plugin keeps track of who was last Mike Myers and will not choose that person until all people have at least been Mike Myers (reset thus)
  • Weapons can't be dropped and can't be picked up from the ground...

The problems:
  • Changing the speed of players is janky
  • The survivors clip and total ammo size is too large (unbalanced)
  • Currently Mike Myers is slowed by changing his overal velocity multiplier (bad)
  • The plugin relies on the game flow and rules from "de_" maps

Requirements:
  • I have the plugin compiled on Sourcemod 1.10 but is most likely compatible with older versions
  • At the present I'm using smlib to have an easier time setting entity properties

Your help is needed!
If you wish to see this plugin feature complete and have a lot of knowledge of working/creating plugins for CS:GO then make sure to post your suggestions below.
I've also put up the plugin on my Github => https://github.com/Yimura/MikeMyers so you can open a PR with your changes/enhancements.
I've also added a couple of Call of Duty maps (commented) at the top of the source code, but most of these are outdated and/or not optimised to be ran on a server...
I'll be happy to see your criticism below and ideas to improve this plugin!
Config File:
Spoiler

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (csgo_mike.sp - 21.1 KB)
File Type: smx csgo_mike.smx (23.6 KB)
File Type: cfg mike_myers.cfg (502 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...