Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

2 Servers y MixMaker Plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Buenas tardes

Tengo dos servidores, uno publico y uno privado para cerrados.
Les cuentos los pasos que hago y el problema que tengo:

1 - Activo el puglin MixMaker, en el plugins.ini
2 - Levanto los servidores de la siguiente manera:

SERVIDOR PUBLICO
Code:

./hlds_run -game cstrike -tos +sv_lan 0 -noipx +map de_aztec +maxplayers 20 +ip xxx.xx.x.xx -port 27015 -autoupdate
El server.cfg con el comando mixm_enable 0

SERVIDOR PRIVADO

Code:

./hlds_run -game cstrike -tos +sv_lan 0 -noipx +map de_aztec +maxplayers 16 +servercfgfile server2.cfg +ip xxx.xx.x.xx -port 27017 -autoupdate
El archivo server2.cfg con el comando mixm_enable 1

Necesitaria que el servidor publico arranque y siga con las configuraciones que tiene el "server.cfg" estoy viendo que se esta pisando creo con publico.cfg del plugin.

Como es la mejor manera para tener activado el MixMaker solamente en uno de los servers y en el otro que no interfiera?

El otro problema que tengo es que cuando activo el plugin del MixMaker se cambia el GameName en la lista de servidores a "MixMaker v10.0" en cambio de "Counter-Strike".

Aguardo sus comentarios
Gracias
Saludos

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...