Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[Support] Rzucanie pajęczynom


pcku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rzucanie pajęczynom

Zobacz plik

Opis
Możemy rzucać pajęczyną w przeciwnika,elementy mapy, itd.


Cvary



* sv_hook - Włącza lub wyłącza pajęczynkę. (domyślnie: 1)
* sv_hookthrowspeed - Prędkość rzutu pajęczyną. (domyślnie: 1000)
* sv_hookspeed - Szybkość wypuszczania pajęczyny (domyślnie: 300)
* sv_hookwidth - Szerokość pajęczyny (domyślnie: 32)
* sv_hooksound - Dźwięk przy wypuszczaniu lub rzucaniu pajęczyną. (domyślnie: 1)
* sv_hookcolor - Kolor pajęczyny: 0 biały i 1 kolor drużyny (czerwony/niebieski)r (domyślnie: 1)
* sv_hookplayers - Jeżeli 1 możesz wypuścić pajęczynę na gracz (domyślnie: 0)
* sv_hookinterrupt - Usuwa pajęczynę, kiedy coś na nią "trafi, najdzie" (domyślnie: 0)
* sv_hookadminonly - Pajęczyna tylko dla adminów? (domyślnie: 0)
* sv_hooksky - Jeśli jeden, możesz wypuścić pajęczynę w niebo (domyślnie: 0)
* sv_hookopendoors - Jeśli 1 możesz otworzyć drzwi pajęczyną (domyślnie: 1)
* sv_hookbuttons - Jeśli 1 możesz nacisnąć przyciski (typu dzwonek do drzwi) pajęczyną (domyślnie: 0)
* sv_hookpickweapons - Jeśli 1, możesz podnieść broń pajęczyną. (domyślnie: 1)
* sv_hookhostfollow - Jeśli 1, możesz uratować zakładników pajęczyną (będą szli za tobą) (domyślnie 1)
* sv_hookinstant - Hook doesnt throw (domyślnie: 0)
* sv_hooknoise - adds some noise to the hook line (domyślnie: 0)
* sv_hookmax - Maksymalna ilość pajęczyny, którą może gracz rzucić w ciągu jedenj rundy (domyślnie: 0 - nieskończoność)
* sv_hookdelay - Ile gracz musi czekać od startu rundy, by móc użyć pajęczyny (domyślnie: 0.0)


 

Instalacja standardowa
 

Autor: Klycior


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...