Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Revive a player in a certain radius


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello everyone, I found this plugin that makes a player to revive a teammate by approaching the corpse and holding CTRL + E, a bar will appear and when you complete that bar the player revives where he died, the problem with this is that you have to get close to the exact point where he died and it is very difficult to find the exact point. Someone could make it possible to revive the partner over a certain radio and have a cvar of that (so it would be easier to revive it) please? ... ths in advance

PHP Code:

/* 

    - Credits: 
        # Alucard (Get_origin)
        # Black Rose (Check buttoms)
*/    

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "CPR Revive"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "wiD"

new Float:fOrigin[33][3// Poss of victim
new gCheck[33]
new 
Float:fPoss[33][3// Poss of reviver
new checkid
new g_msgBarTime;
new 
gMessage[33]

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
    
register_event("DeathMsg",                    "event_DeathMsg""a")
    
    
register_forward(FM_CmdStart"OnCmdStart"false)
    
    
g_msgBarTime get_user_msgid"BarTime" );
}

public 
get_origin(id)
{
    new 
Float:fDeath[3]
    
pev(id pev_origin fDeath)
    
    
fOrigin[id][0] = fDeath[0]
    
fOrigin[id][1] = fDeath[1]
    
fOrigin[id][2] = fDeath[2]
    
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

public 
event_DeathMsg()
{
    new 
attacker read_data(1
    new 
victim read_data(2
    
    if (!(
is_user_connected(attacker)) || (attacker == victim)) 
        return;
        
    
get_origin(victim)
}

public 
OnCmdStart(iduc_handleseed
{
    
    if (!
is_user_alive(id))
        return;
    
    static 
buttons;
    
buttons get_uc(uc_handleUC_Buttons);
    
    if ((
buttons IN_DUCK) && (buttons IN_USE)) 
    {
        if (!
gCheck[id] && CheckOrigin(id)) 
        {
            
set_task(10.0"RevivePlayer"id)
            
gCheck[id] = true;
            if(!
gMessage[id])
            {
                
startBar(id)
                
gMessage[id] = true
            
}
        }
    }
    else 
    {
        
stopBar(id)
        
remove_task(id);
        
gCheck[id] = false;
        
gMessage[id] = false;
    }
    
    return;
}

public 
CheckOrigin(id)
{
    new 
bool:checking
    
new Float:fPosition[3]
    
pev(id pev_origin fPosition)
    
    
fPoss[id][0] = fPosition[0]
    
fPoss[id][1] = fPosition[1]
    
fPoss[id][2] = fPosition[2]
    
    for(new 
1<= get_maxplayers( ); i++ )
    {
        if((
fOrigin[i][0] == fPoss[id][0]) && (fOrigin[i][1] == fPoss[id][1]) && (fOrigin[i][2] == fPoss[id][2]) && (cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(i)))
        {
            
checking true
            checkid 
i
            
break;
        }
    }
    
    return 
checking;
}
    

public 
RevivePlayer(id)
{
    
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawncheckid)
    new 
Float:fSetOrigin[3]
    
fSetOrigin[0] = fPoss[id][0]
    
fSetOrigin[1] = fPoss[id][1]
    
fSetOrigin[2] = fPoss[id][2]
    
set_user_origin(checkidfSetOrigin)
    
client_print(0print_chat"[CPR] User %s respawned target %s"idcheckid)
}

public 
startBar(id)
{
    
message_beginMSG_ONE g_msgBarTime , {0,0,0} , id );
    
write_short10 );
    
message_end();

}
 
public 
stopBar(id)
{
    
message_begin(MSG_ONEg_msgBarTime_id)
    
write_short(0)
    
message_end()


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...