Miral Opublikowano Luty 18, 2016 o 17:38 Udostępnij Opublikowano Luty 18, 2016 o 17:38 (edytowane) Witam, czy mógłby ktoś dodać mi do vipa wyglądy dla Ct z gry Team Fortress, informacje o vipie pod komendą !vip. Możliwe poprawki: Obecna wersja: #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <scp> public Plugin:myinfo = { name = "VIP Generator", author = "mastah7991", description = "Automatycznie wygenerowany VIP", version = "1.0", url = "www.MyGo.pl" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); } public OnClientPutInServer(client) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_RESERVATION)) { CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); } } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_RESERVATION)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+10); } } public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); bool headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_RESERVATION)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+15); if(headshot) SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+30); if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")>5000) SetEntityHealth(client, 5000); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+20); } } public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_RESERVATION)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } stock bool IsValidPlayer(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } Edytowane Luty 21, 2016 o 18:43 przez Miral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 4, 2016 o 00:00 Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2016 o 00:00 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi