Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D2] Dynamic Soundtrack Sets (Unfinished)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
This was originally made by DeathChaos25

I do not completely own the plugin, but I have edited it to a better, finished state.
This plugin functions with Dedicated Servers, but there are some hiccups here and there. This is not a finished plugin.


-= Original video from DeathChaos25 =-




-= How this plugin works =-

- When loaded, it hooks onto the appropriate events where music is bound to happen, and a few others to stop the music.
- With the use of the gamedata's Music::Play and Music::StopPlaying signatures, it cancels the original music and plays the survivor-set-appropriate music.
- A few hooks will cancel the music played by this plugin, otherwise the music could've potentially looped for the whole map.



-= Bugs :( =-

- The random inconsistencies of client-server communication and the unconventional method of this plugin can mean inconsistent bugs.
- Sometimes, the incapacitation tune of both sets plays at once, overlapping each other.


-= Releases =-
Code:

Version 1.3.4
- Further bug-fixes.
Version 1.3.2
- Attempt to fix map transition and mission lost music.
Version 1.3.0
- Used signatures instead of music_dynamic_play and music_dynamic_stop_playing commands that don't work for other people.
Version 1.2.5 (Dynamic_Soundtrack_Local)
- Initial release.



-= How to Install =-

- (OPTIONAL) Move the .txt file to your gamedata folder inside the Sourcemod directory. The plugin, by itself, will auto-generate the gamedata needed if it doesn't find one, hence this being optional.
- Click on Get Plugin and move the compiled .smx file to your plugins folder inside the Sourcemod directory.
IF YOU HAVE AN OLDER GAMEDATA .txt FILE, YOU MUST EITHER DELETE AND LET THE NEW PLUGIN AUTO-GENERATE OR REPLACE IT WITH A NEW ONE!

If you want this plugin just for Singleplayer, choose Dynamic_Soundtrack_Local.
Otherwise, choose Dynamic_Soundtrack.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (Dynamic_Soundtrack.sp - 26.9 KB)
File Type: txt dynamic_soundtrack.txt (557 Bytes)
File Type: sp Get Plugin or Get Source (Dynamic_Soundtrack_Local.sp - 16.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...