Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

ultimate sounds error


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
L 07/13/2020 - 17:22:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ultimate_sounds.amxx")
L 07/13/2020 - 17:22:18: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 07/13/2020 - 17:22:18: [AMXX] [0] ultimate_sounds.sma::death_event (line 33)

Code:

// Plugin Info
new const PLUGIN[]  = "Ultimate Sounds"
new const VERSION[] = "1.8"
new const AUTHOR[]  = "Dizzy / Bmann_420"

// Includes
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

//Defines
#define LEVELS 5

//Pcvars
new kills[33] = {0,...}
new levels[5] = {2, 3, 4, 5, 6}

//Streak Sounds
new stksounds[5][] =
{
        "misc/covert1",
        "misc/covert3",
        "misc/covert4",
        "misc/covert5",
        "misc/covert8"
}

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_cvar("ultimate_sounds",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
        register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HookHamSpawn", 1)
       
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public death_event()
{
        new killer = read_data(1)
        new victim = read_data(2)
       
        if( !killer || killer == victim || get_user_team(killer) == get_user_team(victim))
                return PLUGIN_CONTINUE
       
        kills[victim] = 0
       
        if(!(1 <= killer <= g_maxplayers))
                return PLUGIN_CONTINUE
       
        kills[killer] += 1
       
        for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
        {
                if (kills[killer] == levels)
                {
                        client_cmd(0, "spk %s", stksounds)
                        return PLUGIN_CONTINUE
                }
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_connect(id)
{
        kills[id] = 0
}

public HookHamSpawn(id)
{
        kills[id] = 0
}

public plugin_precache()
{
        precache_sound( "misc/covert1.wav")
        precache_sound( "misc/covert3.wav")
        precache_sound( "misc/covert4.wav")
        precache_sound( "misc/covert5.wav")
        precache_sound( "misc/covert8.wav")
       
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_cfg() {
        g_maxplayers = get_maxplayers()
}

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...