Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[ZP] Fog


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello!
I have one bug in my script. Because fog in swarm mode is bugged and when swarm round end it stays for next rounds. Anyone can fix that bug?
Code:

/*
 *
 *--------------------------------------
 * [ZP] Addon: Advanced Fog System v1.0
 *--------------------------------------
 *
 * Description:
 *
 * With this plugin you can adjust fog colors and density
 * without restarting the server or changing the map
 *
 * CVARs
 *
 * zp_adv_fog_density [Num 1-9]
 *        - Density of the fog, must be a number between 1-9
 * zp_adv_fog_color_R [Num]
 *        - Red color content of the fog
 * zp_adv_fog_color_G [Num]
 *        - Green color content of the fog
 * zp_adv_fog_color_B [Num]
 *        - Blue color content of the fog
 *
 * Credits:
 *
 * MeRcyLeZZ  For an awsome mode like ZP [I am his fan]
 * @bdul! --- Wrote fog message for me [I am his fan also]
 * DA ------- Took the stupid numbers regarding the
 *              fog message from his Silent HIll Mod
 *
 * Note:
 *
 * Tested on ZPA 1.6 and on ZP 4.3
 * Make sure you disable ZP's default fog and
 * set your cs display settings to OpenGl
 *
 *
 * - Have Fun
**/

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

// Variables
new cvar_fog_density, cvar_fog_color[3]

// Fog density offsets [Thnx to DA]
new const g_fog_density[] = { 0, 0, 0, 0, 111, 18, 3, 58, 111, 18, 125, 58, 66, 96, 27, 59, 90, 101, 60, 59, 90,
                        101, 68, 59, 10, 41, 95, 59, 111, 18, 125, 59, 111, 18, 3, 60, 68, 116, 19, 60 }

// The unique id of the fog task
new const TASK_FOG = 5942

// Plugin init
public plugin_init()
{
        // Plugin Registeration
        register_plugin("[ZP] Advanced Fog System", "1.0", "Saad706")
       
        // Register some cvars [Edit these]
        cvar_fog_density =        register_cvar("zp_adv_fog_density", "4")
        cvar_fog_color[0] =        register_cvar("zp_adv_fog_color_R", "0")
        cvar_fog_color[1] =        register_cvar("zp_adv_fog_color_G", "255")
        cvar_fog_color[2] =        register_cvar("zp_adv_fog_color_B", "0")
       
        // Register round start event
        register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
       
        // Register cvar for detecting servers with our plugin
        register_cvar("zp_adv_fog", "1.0 By Saad706", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
        set_cvar_string("zp_adv_fog", "1.0 By Saad706")
}

// Round start

public zp_round_started()
{

        if ( zp_is_swarm_round())
        {
                remove_task(TASK_FOG)
                set_task(0.5, "task_update_fog", TASK_FOG, _, _, "b")
        }
}

/*
public event_round_start()
{
        // Remove task and then set it again
        remove_task(TASK_FOG)
        set_task(0.5, "task_update_fog", TASK_FOG, _, _, "b")
}
*/

// Task: update fog message
public task_update_fog()
{
        // Get the amount of density
        static density
        density = (4 * get_pcvar_num(cvar_fog_density))
       
        // Finally, the fog message [Thnx to @bdul!]
        message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("Fog"), {0,0,0}, 0)
        write_byte(get_pcvar_num(cvar_fog_color[0])) // Red
        write_byte(get_pcvar_num(cvar_fog_color[1])) // Green
        write_byte(get_pcvar_num(cvar_fog_color[2])) // Blue
        write_byte(g_fog_density[density]) // SD
        write_byte(g_fog_density[density+1]) // ED
        write_byte(g_fog_density[density+2]) // D1
        write_byte(g_fog_density[density+3]) // D2
        message_end()
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...