Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSEntity Info (Pizzahut)

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
Quote:

Originally Posted by pizzahut (Post 116066)
I wanted to find out where certain infos about sentry guns are stored in TFC, as things like the team and owner keys are *not* used for these. So I wrote a plugin that dumps all keys of an entity to console, except for the empty ones (value zero or empty string).

You need the engine module for this plugin.

Instructions: Look at an entity, press attack. You can use a melee weapon from a distance to avoid damage. A HUD message will come up with the number (id) of the entity, and informing you that more info is available in the console. To save the data, enter the command condump in console. This will write a plain ASCII file.

Example:

Btw, the condump command has a bug, where occasionally a single character is missing. Like this excerpt from above example is missing an underscore:

2020 maintenance
  • Cvar entity_info 0|1. That turns the plugin on or off.
  • Optimize (don't loop through bots) and soften code.
  • Restrict to admins only.

Attached Files
File Type: sma Get Plugin or Get Source (entity_info.sma - 4.8 KB)

Przeczytaj cały wpis

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...