Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D1 & L4D2] Weapon Auto Fire [v1.0.0 | 16-October-2020]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description

This plugin allows you to continue shooting while holding the attack button.
Some weapons don't have this feature, so if you keep holding the attack button, it does nothing.

Heavily inspired by these 2 plugins:

Features
  • Allow configuring which weapons should have the auto fire turned on.

Cvars

A configuration file named "l4d_weapon_auto_fire.cfg" will automatically be created for you upon the first run in the "\cfg\sourcemod\" folder.

PHP Code:

// Enable/Disable auto fire for Auto Shotgun.
// Already has auto fire on vanilla.
// Enabling makes it fire faster.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_autoshotgun "1"

// Enable/Disable the plugin.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_enable "1"

// Enable/Disable auto fire for Grenade Launcher.
// L4D2 only.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_grenade_launcher "1"

// Enable/Disable auto fire for Hunting Rifle.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_hunting_rifle "1"

// Enable/Disable auto fire for Pistol.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_pistol "1"

// Enable/Disable auto fire for Pistol Magnum.
// L4D2 only.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_pistol_magnum "1"

// Enable/Disable auto fire for Pump Shotgun.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_pumpshotgun "1"

// Enable/Disable auto fire for Chrome Shotgun.
// L4D2 only.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_shotgun_chrome "1"

// Enable/Disable auto fire for Spas Shotgun.
// L4D2 only.
// Already has auto fire on vanilla.
// Enabling makes it fire faster.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_shotgun_spas "1"

// Enable/Disable auto fire for AWP Sniper.
// L4D2 only.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_sniper_awp "1"

// Enable/Disable auto fire for Military Sniper.
// L4D2 only.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_sniper_military "1"

// Enable/Disable auto fire for Scout Sniper.
// L4D2 only.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_weapon_auto_fire_sniper_scout "1" 

Admin Commands
  • sm_print_cvars_l4d_weapon_auto_fire => Print the plugin related cvars and their respective values to the console. (z flag required)

Change Log

Spoiler


Known issues
  • Pistols (Normal/Dual/Magnum) usually bug the fire sound (more noticeable) depending on how your ping is. I didn't found a solution to this issue. You can disable the pistols in cvars.

Notes
  • You can achieve the same behavior (without plugin) if you click the attack button fast while shooting with these weapons.
  • Auto and Spas Shotguns already do auto fire by default, but if enabled, their fire rate is increased.
  • SMGs (SMG, SMG Silenced, SMG MP5) and Rifles (M16, Desert, AK47, SG552, M60) already does auto fire in vanilla, so this plugin just ignore them.

To Do
  • Reload shotguns automatically when the clip goes empty.

Thank you!


Related Plugins

Post Reply
  • Any feedback, bug reports, fixes, improvements, translations or suggestions for the plugin are welcome.

Installation
  • Put the "l4d_weapon_auto_fire.smx" file (click Get Plugin) in your "\addons\sourcemod\plugins\" folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_weapon_auto_fire.sp - 18.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...