Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[req] Edit this


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Can edit zombie can kill human for 1 kit
Can edit only this knife kit work only for ct comand please
Quote:

#define CUSTOM_MODELS 0
#define CUSTOM_SOUNDS 0

#if ( CUSTOM_MODELS )
new MODEL_VIEW[] = "models/v_knife.mdl"
new MODEL_PLAYER[] = "models/p_knife.mdl"
#endif

new SOUND_SLASH1[] = "weapon/knife_slash1.wav"
new SOUND_SLASH2[] = "weapon/knife_slash2.wav"

new SOUND_HIT1[] = "weapon/knife_hit1.wav"
new SOUND_HIT2[] = "weapon/knife_hit2.wav"
new SOUND_HIT3[] = "weapon/knife_hit3.wav"
new SOUND_HIT4[] = "weapon/knife_hit4.wav"
new SOUND_STAB[] = "weapon/knife_stab.wav"

new SOUND_DEPLOY[] = "weapon/knife_deploy1.wav"
new SOUND_HITWALL[] = "weapon/knife_hitwall1.wav"

/* DO NOT EDIT BEYOND THIS LINE UNLESS YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new PLUGIN_NAME[] = "AIO Knife Plugin"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.4"

public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )

register_cvar( "amx_knife_boost", "0.0" )
register_cvar( "amx_knife_damage", "9.0" )
register_cvar( "amx_knife_jump", "0" )

register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1" )
register_event( "Damage", "Event_Damage", "b", "2!0" )

#if (CUSTOM_SOUNDS)
register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" )
#endif
}

public plugin_precache()
{
#if ( CUSTOM_MODELS )
precache_model( MODEL_VIEW )
precache_model( MODEL_PLAYER )
#endif

#if ( CUSTOM_SOUNDS )
precache_sound( SOUND_SLASH1 )
precache_sound( SOUND_SLASH2 )
precache_sound( SOUND_HIT1 )
precache_sound( SOUND_HIT2 )
precache_sound( SOUND_HIT3 )
precache_sound( SOUND_HIT4 )
precache_sound( SOUND_DEPLOY )
precache_sound( SOUND_HITWALL )
#endif
}

public Event_CurWeapon( id )
{
if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_CONTINUE

new WeaponID = read_data( 2 )
if ( WeaponID != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:addSpeed = get_cvar_float( "amx_knife_boost" )
if ( addSpeed > 0.0 )
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0 + addSpeed )

#if ( CUSTOM_MODELS )
entity_set_string( id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_VIEW )
entity_set_string( id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_PLAYER )
#endif

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_Damage( id )
{
new weapon, bodypart
new attacker = get_user_attacker( id, weapon, bodypart )

if ( !is_user_alive( id ) || !is_user_alive( attacker ) )
return PLUGIN_CONTINUE

if ( weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_CONTINUE

new iHealth = get_user_health( id )
new iDamage = floatround( float( read_data(2) ) * get_cvar_float( "amx_knife_damage" ) )
if ( iHealth > iDamage )
fakedamage( id, "weapon_knife", float( iDamage ), read_data( 3 ) )
else
{
user_silentkill( id )
make_deathmsg( attacker, id, 0, "knife" )
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink( id )
{
if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_CONTINUE

new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
if ( weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_CONTINUE

if ( ( get_user_button( id ) & IN_JUMP ) && !( get_user_oldbutton( id ) & IN_JUMP ) )
{
new flags = entity_get_int( id, EV_INT_flags )
new waterlvl = entity_get_int( id, EV_INT_waterlevel )

if ( !( flags & FL_ONGROUND ) )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( flags & FL_WATERJUMP )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( waterlvl > 1 )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:fVelocity[3]
entity_get_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
fVelocity[2] += get_cvar_float( "amx_knife_jump" )

entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
entity_set_int( id, EV_INT_gaitsequence, 6 )
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fw_EmitSound( id, channel, sound[] )
{
if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
return FMRES_IGNORED

new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
if ( weapon != CSW_KNIFE )
return FMRES_IGNORED

if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash1.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE
}

if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash2.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE;
}

if ( equal ( sound, "weapons/knife_deploy1.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_DEPLOY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE;
}

if ( equal ( sound, "weapons/knife_hitwall1.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HITWALL, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE
}

if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit1.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE
}

if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit2.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE
}

if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit3.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT3, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE
}

if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit4.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT4, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE
}

if ( equal ( sound, "weapons/knife_stab.wav" ) )
{
emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_STAB, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...