Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Wounded Commons [v1.0.0 | 26-February-2021]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
L4D2 ONLY

Description

This plugin add wounds to common infecteds on spawn.

Wounds are damages to common infected bodies.

You can check more detailed information HERE.

Features
  • Allow setting the chance up to two wounds (max) on common infecteds.
  • Allow setting which wounds should be skipped in the spawn logic. (female/male/ceda/riot)
  • Allow spawning headless common infecteds.
  • Allow blowing the head when a common infected is hit on the head.

Cvars

A configuration file named "l4d2_wounded_commons.cfg" will automatically be created for you upon the first run in the "\cfg\sourcemod\" folder.

PHP Code:

// Behead a common infected every time it is hit on the head.
// 0 = OFF, 1 = ON.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d2_wounded_commons_behead_headshot "0"

// Invalid wounds to apply on common infected spawn for CEDa models.
// Use values between 0-9 separated by comma.
// "-1" = OFF.
// -
// Default: "4,5,8,9"
l4d2_wounded_commons_ceda_invalid "4,5,8,9"

// Enable/Disable the plugin.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d2_wounded_commons_enabled "1"

// Invalid wounds to apply on common infected spawn for FEMALE models.
// Use values between 0-46 separated by comma.
// "-1" = OFF.
// -
// Default: "13,14,15,16,19,20,22,23,24"
l4d2_wounded_commons_female_invalid "13,14,15,16,19,20,22,23,24"

// Spawn headless common infected.
// Note: CEDA and RIOT models can't be beheaded so a head wound is applied instead.
// 0 = OFF, 1 = ON.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d2_wounded_commons_headless "0"

// Invalid wounds to apply on common infected spawn for MALE models.
// Use values between 0-47 separated by comma.
// "-1" = OFF.
// -
// Default: "14,15,16,17,20,21,23,24,25"
l4d2_wounded_commons_male_invalid "14,15,16,17,20,21,23,24,25"

// Invalid wounds to apply on common infected spawn for RIOT models.
// Use values between 0-13 separated by comma.
// "-1" = OFF.
// -
// Default: "4,5"
l4d2_wounded_commons_riot_invalid "4,5"

// Chance to apply a random wound on common infected spawn.
// Use the first wound slot.
// 0 = OFF.
// -
// Default: "100.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "100.000000"
l4d2_wounded_commons_wound1_chance "100.0"

// Chance to apply a random wound on common infected spawn.
// Use the second wound slot
// Doesn't repeat the first wound slot.
// 0 = OFF.
// -
// Default: "100.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "100.000000"
l4d2_wounded_commons_wound2_chance "100.0" 

Change Log

Spoiler


Admin Commands
  • sm_wound1 => Set the first wound value on the target common infected at crosshair. Increment the value by one when no args are specified (starting from -1 on new targets). Example: no args -> sm_wound1 / with args -> sm_wound1 8. (z flag required)
  • sm_wound2 => Set the second wound value on the target common infected at crosshair. Increment the value by one when no args are specified (starting from -1 on new targets). Example: no args -> sm_wound2 / with args -> sm_wound2 8. (z flag required)
  • sm_woundinfo => Output to the chat the gender and wound values of the target common infected at crosshair. (z flag required)
  • sm_print_cvars_l4d2_wounded_commons => Print the plugin related cvars and their respective values to the console. (z flag required)

Notes
  • Jimmy Gibs don't have wounds, even setting a value, nothing will change.
  • The wounds are grouped in 4 groups (min-max wound value): Female (0-46) / Male (0-47) / Ceda (0-9) / Riot (0-13).
  • The default disabled wounds are related to wounds that looks weird. (e.g: without upper/lower body or missing legs).
  • Sometimes you can see an organ floating next to the common infected.
  • The headless cvar seems to not work sometimes. (I didn't found a cause)
  • Ceda and Riot models don't have beheaded wounds.
  • L4D1 doesn't have the wound netprop (m_iRequestedWound1/m_iRequestedWound2) that's why it is not supported in this plugin.

To Do
  • Add L4D1 support.

Thank you!

Related Plugins

Post Reply
  • Any feedback, bug reports, fixes, improvements, translations or suggestions for the plugin are welcome.

Installation
  • Put the "l4d2_wounded_commons.smx" file (click Get Plugin) in your "\addons\sourcemod\plugins\" folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d2_wounded_commons.sp - 30.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...