Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D]Unlock screen freeze

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
I am really excited. This is my first plugin. To be honest, I don’t understand the program at all. I just want to try to complete it after reading countless works on the forum. If there are any bugs, I may not be able to fix it, I hope someone Can improve it on this basis.

Title:
Unlock screen freeze

Description
After the rescue was initiated, all players failed. When restarting, the perspective of the bystander was permanently frozen.

BUG request
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=335392

CVAR/Command list
"l4d_REC_Swich", "1" "Plug-in switch.0:off 1:on"

Changelog

Maps with known bugs
Code:

l4d_hospital04_interior
l4d_hospital05_rooftop
l4d_smalltown05_houseboat
l4d_airport05_runway
l4d_farm01_hilltop
l4d_farm05_cornfield

Stripper:source is a very great program. Without it to test the success of this method, I would not consider it, and take the first step in writing a plug-in program. Why can't the forum create a zone for stripper:source, because there are many more Features are waiting for mining and sharing of some scripts. I hope that the community administrators can provide support.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_freezesrceen unlock.sp - 2.1 KB)
File Type: smx l4d_freezesrceen unlock.smx (3.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...