Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[TF2] PropHunt Neu (2022-02-12)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
[TF2] PropHunt Neu

68747470733a2f2f692e696d6775722e636f6d2f

PropHunt Neu is my own take on the classic hide 'n seek gamemode for Team Fortress 2.

Note: This is not a rewrite of Prop Hunt Redux, but rather a spiritual successor to it. This plugin was written from scratch and many things are done differently.

? Source Code on GitHub

Features
  • Ability to disguise as any prop on the map
    • Including static props, dynamic props and other model-based entities
    • Player health scales with size of selected prop
  • Centralized prop configuration to blacklist and configure props
    • Allows matching multiple props at once using regular expressions
    • No map-specific configuration files required
  • Greatly improved Hunter (BLU) gameplay
    • Dynamically calculated self-damage values depending on used weapon
    • Minimal weapon and class restrictions
  • Compatibility with almost any arena map without any additional configs
  • Functional waiting for players period in arena mode
  • Highly configurable using ConVars and configuration files

Download

You can find the latest release package on the Releases tab of the GitHub repository.
You can also find the change log between versions there.

? Download Latest Release

Requirements

Configuration

ConVars

Console output from the find command (because I'm lazy):
PHP Code:

"ph_relay_name" "hidingover"
 
Name of the relay to trigger when setup time ends.
"ph_round_time" "225"
 
Length of the round timein seconds.
"ph_setup_time" "45"
 
Length of the setup timein seconds.
"ph_setup_truce" "0"
 
When setprops can not be damaged during setup.
"ph_open_doors_after_setup" "1"
 
When setopen all doors after setup time ends.
"ph_healing_modifier" "0.25"
 
Modifier of the amount of healing received from continuous healing sources.
"ph_bonus_refresh_interval" "60.0"
 
Interval at which the control point bonus refreshesin seconds.
"ph_chat_tip_interval" "210.0"
 
Interval at which tips are printed in chatin secondsSet to 0 to disable chat tips.
"ph_regenerate_last_prop" "1"
 
When setregenerate the last prop so that they receive their weapons.
"ph_hunter_setup_freeze" "1"
 
When setprevent Hunter movement during setup.
"ph_hunter_damage_modifier_scoutprimary_push" "5.0"
 
Modifier of self-damage taken from the Shortstops shove ability.
"ph_hunter_damage_modifier_projectile" "0.5"
 
Modifier of self-damage taken from miscellaneous projectiles.
"ph_hunter_damage_modifier_flamethrower" "0.15"
 
Modifier of self-damage taken from Flame Throwers.
"ph_hunter_damage_modifier_grapplinghook" "1.0"
 
Modifier of self-damage taken from the Grappling Hook.
"ph_hunter_damage_modifier_melee" "0.15"
 
Modifier of self-damage taken from melees.
"ph_hunter_damage_modifier_gun" "0.35"
 
Modifier of self-damage taken from guns.
"ph_prop_max_health" "300"
 
Maximum health of propsregardless of prop sizeSet to 0 to unrestrict health.
"ph_prop_select_distance" "128.0"
 
Minimum required distance to a prop for it to be selectablein HU.
"ph_prop_max_size" "400.0"
 
Maximum allowed size of props for them to be selectable.
"ph_prop_min_size" "40.0"
 
Minimum allowed size of props for them to be selectable.
"ph_enable" "1"
 
When setthe plugin will be enabled.
"ph_version" "1.2.0"
 
notify singleplayer replicated
 
PropHunt Neu version 

Configuration Files

Unlike other versions of PropHunt, there are no map-specific configuration files.

Due to the dynamic nature of this plugin, all props are configured in a single global prop configuration. The default configuration should be sufficient for most maps, but you are of course free to edit it.

If you need to change convar values for a map, use TF2's built-in map configuration files (e.g. for a map named ph_cchotel_b3 you would put all of your convars into cfg/maps/ph_cchotel_b3.cfg).

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...