Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[TF2] Mann vs. Mann: MvM mechanics in normal gameplay (1.6.0, 2022-03-10)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
[TF2] Mann vs. Mann

68747470733a2f2f7265706f7369746f72792d69

A custom Team Fortress 2 gamemode that mixes Mann vs. Machine mechanics with regular gameplay.

Have you ever wondered what it would be like to use your Mann vs. Machine upgrades to fight real players instead of robots? Do you hate respawning and wish you could just buy back into the game, or be revived by a friendly Medic? If you answered yes to any of these questions, this gamemode got your back.

Inspired by the scrapped Bounty Mode, players may purchase Mann vs. Machine upgrades at resupply lockers with money earned from fallen enemies.

? Source Code on GitHub

Features
  • Fully functioning Mann vs. Machine mechanics in regular gameplay
    • Player and Item Upgrades
    • Power Up Canteens
    • Money Pickups
    • Buybacks
    • Revive Markers
    • ...and much more
  • Compatible with all official gamemodes (except Mann vs. Machine)
  • Support for custom upgrade files
  • Configurable using plugin ConVars

Download

You can find the latest release package on the Releases tab of the GitHub repository.
You can also find the change log between versions there.

? Download Latest Release

Requirements

ConVars

Console output from the find command (because I'm lazy):
PHP Code:

"mvm_custom_upgrades_file" ""
 
Custom upgrade menu file to use, set to an empty string to use the default.
"mvm_medigun_shield_damage_modifier" "0"
 
Multiplier to damage of the shield created by the Medi Guns 'Projectile Shield' upgrade.
"mvm_gas_explode_damage_modifier" "0.5"
 
Multiplier to damage of the explosion created by the Gas Passers 'Explode On Ignite' upgrade.
"mvm_enable_music" "1"
 
When set to 1Mann vsMachine music will play at the start and end of a round.
"mvm_spawn_protection" "1"
 
When set to 1players are granted ubercharge while they leave their spawn.
"mvm_showhealth" "0"
 
When set to 1shows a floating health icon over enemy players.
"mvm_upgrades_reset_mode" "0"
 
How player upgrades and credits are reset after a full round has been playedReset if teams are being switched or scrambledAlways resetNever reset.
"mvm_currency_hud_position_y" "0.75" min. -1.000000 max1.000000
 
y coordinate of the currency HUD messagefrom 0 to 1. -1.0 is the center.
"mvm_currency_hud_position_x" "-1" min. -1.000000 max1.000000
 
x coordinate of the currency HUD messagefrom 0 to 1. -1.0 is the center.
"mvm_currency_rewards_player_modifier_medieval" "0.33"
 
Multiplier to dropped currency in medieval mode.
"mvm_currency_rewards_player_modifier_arena" "2.0"
 
Multiplier to dropped currency in arena mode.
"mvm_currency_rewards_player_catchup_max" "1.5" min1.000000
 
Maximum currency bonus multiplier for losing teams.
"mvm_currency_rewards_player_count_bonus" "2.0" min1.000000
 
Multiplier to dropped currency that gradually increases up to this value until all player slots have been filled.
"mvm_currency_rewards_player_killed" "15"
 
The fixed number of credits dropped by players on death.
"mvm_currency_starting" "1000" min0.000000
 
Number of credits that players get at the start of a match.
"mvm_enable" "1"
 
When setthe plugin will be enabled.
"mvm_version" "1.6.0"
 
notify singleplayer replicated
 
Mann vsMann plugin version 

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...