Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D1 / L4D2] Customize Transition Entities


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
About:
  • Can save any entity in the safe house. By default, it save all weapons, physic prop and mounted gun.
  • All data save in "sourcemod/data/save_entities" folder.

Config:
"l4d_customize_transition_entities.cfg" in "sourcemod/data". (Can change file path by a convar in below)
Spoiler

In "Offsets" section, only int type should be like this:
PHP Code:

"5152"
{
    
"type"    "int"
    "byte"    "4"


Others should be like this:
PHP Code:

"5152" "float" 

Offsets value type:
  • int
  • float
  • string
  • vector
  • entity
Native:
Spoiler


Forwards:
Spoiler


Cvar:
PHP Code:

l4d_customize_transition_entities "1" // Enable the plugin.
l4d_customize_transition_entities_config "addons/sourcemod/data/l4d_customize_transition_entities.cfg" // Config file for entities and data to save. 

Requirement:
Change:
Code:

1.0
        - Initial release


Attached Files
File Type: zip l4d_customize_transition_entities.zip (24.2 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...