Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Nuke - City Will Be Nuked After Countdown Time Passes


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
About:
  • A missile was launched by the government to stop the virus spread
  • The countdown will start after the survivors leave the saferoom
  • The only way to stop the countdown is by reaching the check point


Description:
  • There is a countdown that will start when any survivor leaves saferoom, when time reaches ZERO, survivors will be nuked, with explosions and then will be slayed. Countdown will stop when a survivor enters the check point.


Thanks:
  • Grey83: Rewriting it, and fixing some errors
  • honorcode23 (l4d2_custom_commands): Since explosion script was taken from it


Commands:
  • sm_nuke > Print Nuke Countdown To Players


Cvars:
  • A file named "L4D2_Nuke.cfg" will be created for in "\cfg\sourcemod" folder.

PHP Code:

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6884)
// ConVars for plugin "L4D2_Nuke.smx"


// Set The Time At Which Players Will Be Nuked [ Should Be Higher Than Announcer Time ]
// -
// Default: "600.0"
// Minimum: "1.000000"
// Maximum: "3600.000000"
l4d2_nuke_timer "600.0"

// Set The Time At Which Nuke Countdown Hint Will Be Announced To Players [ Should Be Lower Than Nuke Time, Disable = 0 ]
// -
// Default: "90.0"
// Minimum: "1.000000"
// Maximum: "3600.000000"
l4d2_nuke_announcer "90.0"

// Display Nuke Warning Text When Players Leave Saferoom [ 0 = Disable - 1 = Enable ]
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d2_nuke_warning "1" 


Requirements:
  • None


Installation:
  • Put the "L4D2_Nuke.smx" file in your "\addons\sourcemod\plugins" folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (L4D2_Nuke.sp - 8.4 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...