Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSBuild In Spawn

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
After much tinkering with brushes and stuff i found out that just tping the brush entiys pos witch is usualy 0 0 0 work very very well as a editable offset. Moving the brush 80 units above the player keeps them in the spawnroom brush allowing buildings to be placed below the raised brush.

Do keep in mind that large spawn rooms with diffrent floors might need a bit of config with sm_buildinspawn_offset this can be changed on the fly.

If you need more complex configs i suggest looking at the source and adding your own things you might need the plugin is very very simple and thus has one function to let you build in spawn.

This does not remove or edit other brushes this is only for the spawn there are other plugins for removing nobuild brushes. there is no team config unless you add it your self. Its also impossable to make per building configs.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (BuildinSpawn.sp - 1.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...