Ilovenoobs Opublikowano Marzec 13, 2017 o 05:54 Udostępnij Opublikowano Marzec 13, 2017 o 05:54 A więc jak sama nazwa mówi mam problem z doprowadzeniem postaci w cs:go do "świecenia". Takowa funkcja na pewno jest, bo wielokrotnie używałem jej w mapowaniu, jednak nie wiem jak użyć jej w plikach source pawn. Próbowałem robić to w następujący sposób SetEntityRenderMode(lista, RENDER_WORLDGLOW); SetEntityRenderFx(lista, RENDERFX_GLOWSHELL); Ale jedyne co się dzieje, to kolorują się tekstury modelu. Chciałbym wiedzieć jak zrobić dodatkową poświatę wokół niego, która emituje jakieś światło. Odpowiednik prop_dynamic_glow z hammera do cs:go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBBBay Opublikowano Marzec 13, 2017 o 06:08 Udostępnij Opublikowano Marzec 13, 2017 o 06:08 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ilovenoobs Opublikowano Marzec 13, 2017 o 21:39 Autor Udostępnij Opublikowano Marzec 13, 2017 o 21:39 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Marzec 13, 2017 o 21:46 przez Ilovenoobs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się