Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSSpawn to base doesn't work


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hi! I have this plugin which doesn't work. It doesn't teleport you back to base when you are using knife:

Code:

/*
About:
This is a runemod powerup plugin that interfaces with runemod_base.amxx

About this rune:
People loose hp when attacking you

Credits:
Ops in #AMXmod @ Quakenet for alot of help ( + AssKicker & CheesyPeteza )
Thanks to BAILOPAN & PM for help on misc problems
kaddar for orginal runemod

Todo:
Nothing spesial planned. Might need to balanced

*/

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fun>
#include "runemod.inc"                // We need to include this file, as it contains info we need. Like #define`s and stocks

#define DISMAY_HP2STEAL 0.50

new g_HasRune[MAXPLAYERS+1] // This is the Array used to store if the user is holding a rune.(Remember the base plugin informs this plugin once he picks up a rune.)
new g_WeaponIndex[MAXPLAYERS+1]
new g_Flags
new g_CanTelePort[MAXPLAYERS+1]

public plugin_init()
{
        register_plugin("RuneMod Teleport", "1.0.0", "EKS")
        RegisterPlugin("TeleportName","TeleportDisc",{35,190,225},API_EVENTCHANGEWEAPON+API_USELANGSYSTEM)
}

public API_CurWeaponChange(id,WeaponIndex)
{
        g_WeaponIndex[id] = WeaponIndex
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
        if(g_HasRune[id] == 1)
        {
                g_Flags = entity_get_int(id,EV_INT_button)

                if(g_Flags & IN_ATTACK && g_CanTelePort[id] == 1 && is_meleeweapon(g_WeaponIndex[id]))
                {
                        HudMessage2(id,"Your being teleported back to spawn")
                       
                        new Float:HP = entity_get_float(id, EV_FL_health)
                        new Origin[3]
                        get_user_origin(id,Origin)
                        MakeTeleport(Origin)

                        DispatchSpawn(id)
                        entity_set_float(id, EV_FL_health,HP)
                        g_CanTelePort[id] = 0
                        set_task(5.0,"Task_ReEnableTelePort",id,_,_,"a",1)
                }
        }
}
public Task_ReEnableTelePort(id)
{
        g_CanTelePort[id] = 1       
}
public API_DropedRune(id,Reason) //This function is called by the base plugin to inform about the user droped his rune for whatever reason ( he could have used droprune or died )
{
        g_HasRune[id] = 0
}

// This function is used base plugin to inform this plugin that a user has picked up the rune.
public API_PickUpRune(id)
{
        g_HasRune[id] = 1
        g_CanTelePort[id] = 1
}

I'm bad at scripting, maybe someone can figure out what's wrong. Thanks!

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...