Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Trigger Flow Fix


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Trigger Flow Fix
Maps often detect which survivor triggered some button or sequence to play certain conversation lines, however in many custom maps important events are bound by these conversations happening so if, for example, Nick activates a radio on a map with the L4D1 survivor set, the map would softlock because the entity flow never considered Nick.

This also fixes some oddities in official maps, for example, survivors keep yelling to turn off the alarm in The Parish if a L4D1 survivor already turned it off.

This plugin works by manipulating the filter_activator_model's logic (the entity used most of the time to check the survivor), so it would also fix problems if your server has custom models.

ConVars
  • sm_l4d2_triggerflowfix_enabled
    • Determines if the plugin should try to fix this flow or not.
      • Default: 1

Dependencies
Supported Games
  • Left 4 Dead 2 only

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d2_trigger_flow_fix.sp - 5.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...