Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSZombie:Reloaded Waves


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description:

Zombie:Reloaded Waves is an adaption of Greyscale's Zombie:Riot Days as a PVP alternative for ZR.

Waves changes Zombie:Reloaded into an intense Player VS. Player expierence where teamplay is a must.

Previously unsuited default game maps (like de_aztec, cs_office, ...) become a highlight.

And like in Zombie Escape, Bossfights are now present. But PVP!

Requirements:
SourceMod 1.11+
Zombie:Reloaded.
[ZR] Class Attribute Respawn.

Recommendation:
[ZR] Addons Package.
- As they were made intentionally for Zombie:Reloaded Waves.

Installation:
- Drag & Drop all files from the release package in your game root folder ("csgo" or "css").
- reload map.

If the plugin is not working as intended, check error logs in addons/sourcemod/logs and post them here.
If error logs are not available, report nevertheless.

Configuration:
1.1. CVARs:
Plugin will generate a config file in cfg/sourcemod:

PHP Code:

// Should players be allowed to vote for which wave to play?
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
zr_waves_allow_voting "1"

// Should the server name include current wave of max waves? [1: Yes, 0: No]
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
zr_waves_update_hostname "1" 

1.2. Config:
Example config available in addons/sourcemod/configs/zombiereloaded:
PHP Code:

    "1"
    
{    
        
// Wave description. "" = disabled
        
"description"        "Zombie:Reloaded Revolution"

        
// Game Settings:
        
"respawn_humans"    "1"        // Is respawn enabled for humans?
        
"respawn_zombies"    "1"        // Is respawn enabled for zombies?
        
"immunity_mode"        "1"        // 1 = "infect" (Stabbing to death); 0 = "none" (instant infection)
        
"infect_ratio"        "4"        // Infect every n player (2 = infect every second player). If infect_mode absolute, it means how many zombies to infect or negative number for how many humans remain.
        
"infect_mode"        "dynamic"    // Dynamic: (infect every n player), Absolute: (infect the amount specified above).
        
"roundtime"        "5"        // For how long the humans need to survive?
        
"bossfight"        "0"        // Is bossfight (1: Yes, 0: No)?
        
"bossfight_model"    ""        // Model path to use. "" = disabled.

        // ZM Attributes:
        
"health"    "3250"    // Health ZMs have this wave.
        
"speed"        "300"    // Speed ZMs have this wave.
    
}

    
"2"
    
{    
        
// Wave description. "" = disabled
        
"description"        "Difficulty: Normal"

        
// Game Settings:
        
"respawn_humans"    "0"        // Is respawn enabled for humans?
        
"respawn_zombies"    "1"        // Is respawn enabled for zombies?
        
"immunity_mode"        "1"
        "infect_ratio"        "4"        
// Infect every n player (2 = infect every second player). If infect_mode absolute, it means how many zombies to infect or negative number for how many humans remain.
        
"infect_mode"        "dynamic"    // Dynamic: (infect every n player), Absolute: (infect the amount specified above).
        
"roundtime"        "5"
        "bossfight"        "0"
        "bossfight_class"    ""

        
// ZM Attributes:
        
"health"    "3250"
        "speed"        "300"
    
}

    
"3"
    
{    
        
// Wave description. "" = disabled
        
"description"        "Difficulty: Hard"

        
// Game Settings:
        
"respawn_humans"    "1"        // Is respawn enabled for humans?
        
"respawn_zombies"    "1"        // Is respawn enabled for zombies?
        
"immunity_mode"        "1"
        "infect_ratio"        "4"        
// Infect every n player (2 = infect every second player). If infect_mode absolute, it means how many zombies to infect or negative number for how many humans remain.
        
"infect_mode"        "dynamic"    // Dynamic: (infect every n player), Absolute: (infect the amount specified above).
        
"roundtime"        "5"
        "bossfight"        "0"
        "bossfight_class"    ""

        
// ZM Attributes:
        
"health"    "6500"
        "speed"        "305"
    
}

    
"4"
    
{
        
// Wave description. "" = disabled
        
"description"        "Difficulty: Expert"

        
// Game Settings:
        
"respawn_humans"    "0"        // Is respawn enabled for humans?
        
"respawn_zombies"    "1"        // Is respawn enabled for zombies?
        
"immunity_mode"        "0"
        "infect_ratio"        "3"        
// Infect every n player (2 = infect every second player). If infect_mode absolute, it means how many zombies to infect or negative number for how many humans remain.
        
"infect_mode"        "dynamic"    // Dynamic: (infect every n player), Absolute: (infect the amount specified above).
        
"roundtime"        "10"
        "bossfight"        "0"
        "bossfight_class"    ""

        
// ZM Attributes:
        
"health"    "6500"
        "speed"        "305"
    
}

    
"5"
    
{
        
// Wave description. "" = disabled
        
"description"        "Bossfight: Normal"

        
// Game Settings:
        
"respawn_humans"    "0"        // Is respawn enabled for humans?
        
"respawn_zombies"    "0"        // Is respawn enabled for zombies?
        
"immunity_mode"        "1"
        "infect_ratio"        "1"        
// Infect every n player (2 = infect every second player). If infect_mode absolute, it means how many zombies to infect or negative number for how many humans remain.
        
"infect_mode"        "absolute"    // Dynamic: (infect every n player), Absolute: (infect the amount specified above).
        
"roundtime"        "10"
        "bossfight"        "1"
        "bossfight_class"    ""

        
// ZM Attributes:
        
"health"    "50000"
        "speed"        "390"
    
}
// 32 entries (waves) possible. 

Commands:
Currently available commands:
PHP Code:

!setwave <int value> - Change to a specific wave (Admins onlyADMFLAG_GENERIC).
!
votewave vote for a desired wave.
!
waveshud toggle on/off the HUD display

Natives:
Zombie:Reloaded Waves includes natives as well:
PHP Code:

/**
 * Whether the current wave is a bossfight.
 * If you want to use this function to do something with the client(s),
 * use function on ZR_OnClientInfected forward.
 * else you can use it for whatever and whenever you want.
 *
 * @noparams
 *
 * @return        True if it is, false otherwise
 * @noerror
 */
native bool ZR_IsBossfight();

/**
 * Returns current wave count
 *
 * @noparams
 *
 * @return        Current Wave Count
 * @noerror
 */
native int ZR_GetCurrentWave();

/**
 * Returns if client is Boss
 *
 * @noparams
 *
 * @return        True if client is, false otherwise
 * @noerror
 */
native bool ZR_IsClientBoss(int iClient); 

Notes:
- All (human) playerclasses need to have immunity_mode 1
- Respawn is forcefully disabled on Bossfights.
- Infection is forcefully disabled on Bossfights.

Comment:
A proper implementation into ZR is currently not interesting for me since ZR seems to be a sinking ship.
Feature requests are affected by this as well.

This might change when there is a real interest in ZR Waves.

Attached Files
File Type: zip zombiereloaded_waves.zip (20.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...