Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSHelp with this server hud plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
This plugin used to work but it doesn't anymore. It basically shows in the hud the name, map and amount of players of a certain server's IP.

Back in the day it used to show something like this in the hud:
CS 1.6 Server [de_dust2] (32/32)

Now it shows something like this:
[] (0/0)

Thanks!

PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <server_query>

#pragma semicolon 1

#define PLUGIN_NAME "Servers Hud"
#define PLUGIN_AUTHOR "exo"

#define SZPREFIX "!g[SERVER]!y"

new const SERVERS_IP[][] =
{
    
"131.221.33.40:27015",
};

new 
g_server_name[32][256];
new 
g_server_map[32][32];
new 
g_server_maxplayers[32];
new 
g_server_online_players[32];

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin(PLUGIN_NAMEAMXX_VERSION_STRPLUGIN_AUTHOR);

    
register_event("HLTV""event_HLTV""a""1=0""2=0");
}

public 
event_HLTV()
{
    new 
i;
    for (
0sizeof(SERVERS_IP); i++)
    {
        
ServerInfo(SERVERS_IP[i], "getServerInfo");
    }

    
set_task(1.0"task_ShowServers");
}

public 
task_ShowServers(id)
{
    new 
isBuffer[256];
    for (
0sizeof(SERVERS_IP); i++)
    {
        
formatex(sBuffercharsmax(sBuffer), "%s [%s] (%d/%d)"g_server_name[i], g_server_map[i], g_server_online_players[i], g_server_maxplayers[i]);
        
        
set_hudmessage(000100255, -1.00.0100.010.00.50.101);
        
show_hudmessage(idsBuffer);
    }
}

/* Código de Neee...eeel.- (Community Info) */
public getServerInfo(const szServer[], _A2A_TYPE, const Response[], lensuccesslatency)
{
    if (!
success)
    {
        return;
    }
    
    new 
serverId = -1;
    for (new 
0sizeof(SERVERS_IP); i++)
    {
        if (
equal(SERVERS_IP[i], szServer))
        {
            
serverId i;
            break;
        }
    }
    
    if (
serverId == -1)
    {
        return;
    }
    
    new 
szName[256], szMap[64], szDirectory[64], szDescription[64];
    new 
iPlayers 0;
    new 
iMaxPlayers 0;

    
ServerResponseParseInfo(ResponseszNamecharsmax(szName), szMapcharsmax(szMap), szDirectorycharsmax(szDirectory), szDescriptioncharsmax(szDescription), iPlayersiMaxPlayers);
    
    
copy(g_server_name[serverId], charsmax(g_server_name[]), szName);
    
copy(g_server_map[serverId], charsmax(g_server_map[]), szMap);
    
g_server_online_players[serverId] = iPlayers;
    
g_server_maxplayers[serverId] = iMaxPlayers;


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...