Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[ZR] Class [Humans] Medic


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description:
This is intended for immunity_mode "infect" servers.
Just plug n play. It is self-explanatory. There are ingame instructions as well...

Installation:
- Put all files from the release folder in your game root folder ("csgo" and/or "cstrike"). Note however that CS:S and CS:GO files addons/sourcemod/plugins are separated.
- Put file from sound folder in your to zr/downloads.txt.
- If CS:GO, put file from materials/panorama/images/icons/equipment in your to zr/downloads.txt.
- reload map

Configuration:
PHP Code:

// We are going to do these next steps because this plugin chooses medics randomly to balance the game.
// Each time the infection starts, medics will be randomly picked and the medic class assignend to them instantly.
// Every 4th will be chosen a medic.
 
#1. Put class attribute to a class named "human_medic".
"medic"    "yes" // This enables medic for class

#2. You [b][u]must[/u][/b][u][/u] name the class "human_medic".
// This is because plugin will search for this class name to assign to random players.

#3. You [b][u]must[/u][/b][u][/u] name the default class "human_normal".
// This is because plugin will set default class for previous medics.

#4. Disable the class ("enabled" "no") in playerclasses.txt.
// This is to avoid player choosing this class. 
// Alternatively, you can make this class a flag class (Admin/VIP) for the spicy extra.

#5. Go to your zombiereloaded.cfg and find under the "Classes (core)" section the cvar "zr_classes_change_timelimit" and set value to the value of "zr_infect_spawntime_max" + 2.
// This is because we want to change class of player instantly after infection started.

#6. Done. 

Models:
- CS:S: (see attachments).
- CS:GO: none, fried my old pc and can barely open games using an old laptop.

Comment:
Unfrtnly, the native ZR_GetClassByName of Z:R is not working at the moment.
That is, we have to set the class indexes (default and medic) manually in the source file.
If you have questions regarding that, post below or PM.

Credits:
- d0nn & smithy: For CS:S model.

Changelog:
Code:

- v1.0
  • initial release.



Attached Files
File Type: zip zr_class_medic.zip (421.5 KB)
File Type: zip css_medic_model.zip (951.2 KB)
File Type: txt playerclass_medic_example.txt (1.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...