Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[TF2] HUD hints for buildings (v1.0, 02 October 2022)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description
This plugin shows HUD hints for nearby allied Engineer's buildings to the players when they use specific voice commands. Namely:
  • "MEDIC!" and "Help!" show the closest allied dispenser.
  • "Need a Teleporter/Dispenser/Sentry here" shows the closest allied teleporter/dispenser/sentry respectively.

The plugin generates a config file automatically.

Showcase
68747470733a2f2f692e696d6775722e636f6d2f

ConVars
Code:

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6911)
// ConVars for plugin "tf2-objects-hud-hints.smx"


// Enable building HUD hints? 0 = no, 1 = yes
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_objhints "1"

// Consider a building for a HUD hint only if it's within THIS radius of the player
// -
// Default: "1920.0"
// Minimum: "0.000000"
sm_objhints_building_seek_radius "1920.0"

// Make a HUD hint for an appropriate building type when a player uses 'Need a Teleporter/Dispenser/Sentry here' command? 0 = no, 1 = yes
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_objhints_handle_build_request_cmd "1"

// How to handle 'Help!' command? 0 = ignore, 1 = make a dispenser hint IF the player has less than max health or is on fire, 2 = ALWAYS make a dispenser hint
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "2.000000"
sm_objhints_handle_help_cmd "1"

// How to handle 'MEDIC!' command? 0 = ignore, 1 = make a dispenser hint IF the player has less than max health or is on fire, 2 = ALWAYS make a dispenser hint
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "2.000000"
sm_objhints_handle_medic_cmd "2"

// The hint will stay on the player's HUD for THIS many seconds
// -
// Default: "2.0"
// Minimum: "0.100000"
// Maximum: "10.000000"
sm_objhints_hint_lifetime "2.0"

Download
SP + SMX: Google Drive

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...