Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[CSGO] Random Weapons (v1.0, 9/04/2017)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Random Weapons
Description
This plugin gives players a random weapon on spawn and on a kill.
You can choose how the plugin works through cvars (see Features).
This is made for deathmatch, but can work in other gamemodes too.

Features
  • Specify the probability of weapons individually through cvars (Set the weapon's proba to 0 if you don't want to have it in game)
  • Disable/enable knife damage with cvar
  • Set the kills needed to get a new weapon (random or fixed integer)
  • Respawn with last weapon or a new one
  • Set whether to display kills needed for new weapon
  • Sets buy time to 0, so players cannot change weapon


CVars
Config file is auto-generated, take a look inside it for more info.
Code:

  • rdm_enable_knife (Sets whether knife does damage. 0 = no damage, 1 = normal damage)

  • rdm_kills_needed_max

  • rdm_kills_needed_min (Sets the max/min kills needed to get a  random weapon. Kills needed value is random between min and max. Set  rdm_kills_needed_min and rdm_kills_needed_max at the same value if you  want a fixed number of kills. min = 1, max = 100)

  • rdm_show_kill_count (Sets whether to show the kills needed to get a new weapon. 0 = no, 1 = yes)

  • rdm_spawn_last_weapon (Sets whether to spawn with the last  weapon. If no, the kill counter will be reset on spawn, if yes, it will  stay. 0 = no, 1 = yes)

  • rdm_weapon_ak47

  • rdm_weapon_aug

  • rdm_weapon_awp

  • rdm_weapon_bizon

  • rdm_weapon_deagle

  • rdm_weapon_elite

  • rdm_weapon_famas

  • rdm_weapon_fiveseven

  • rdm_weapon_g3sg1

  • rdm_weapon_galilar

  • rdm_weapon_glock

  • rdm_weapon_hkp2000

  • rdm_weapon_m249

  • rdm_weapon_m4a1

  • rdm_weapon_mac10

  • rdm_weapon_mag7

  • rdm_weapon_mp7

  • rdm_weapon_mp9

  • rdm_weapon_negev

  • rdm_weapon_nova

  • rdm_weapon_p250

  • rdm_weapon_p90

  • rdm_weapon_sawedoff

  • rdm_weapon_scar20

  • rdm_weapon_sg556

  • rdm_weapon_ssg08

  • rdm_weapon_tec9

  • rdm_weapon_ump45

  • rdm_weapon_xm1014 (Sets the probability of the weapon. 0 = min proba, 1 = max proba)


Installation
Standard, place the .smx in the sourcemod/plugins folder

Bugs
If you have any problem with the plugin, post it here, I'll try to help you or fix the problem.





I'm new to modding and this is my first plugin, so any feedback or tips on improving are welcome!
Hope you like it!


Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (rdm-weapons.sp - 9.8 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...