Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSHelp with ttt golden gun


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
When playing ttt, is there a way to make it only possible for detectives to pick up the golden guns when they walk over it? Sometimes you are innocent or traitor and you walk over an empty golden gun and it's kind of annoying. Thanks!

PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cs_weapons_api>
#include <amx_settings_api>
#include <fun>
#include <ttt>

#define WEAPON_CSWID CSW_DEAGLE
#define WEAPON_NAME "weapon_deagle"

new g_iItemIDg_pMsgScreenFade;
new 
g_szModels[3][TTT_FILELENGHT];
new 
cvar_weapon_damagecvar_weapon_speedcvar_weapon_ammocvar_weapon_clipcvar_weapon_pricecvar_weapon_reloadcvar_weapon_recoil;
new 
g_iGlowing[33], g_iAlreadyShot[33];

public 
plugin_precache()
{
    if(!
amx_load_setting_string(TTT_SETTINGSFILE"Golden Gun""MODEL_V"g_szModels[0], charsmax(g_szModels[])))
    {
        
g_szModels[0] = "models/ttt/v_golden.mdl";
        
amx_save_setting_string(TTT_SETTINGSFILE"Golden Gun""MODEL_V"g_szModels[0]);
    }
    
precache_model(g_szModels[0]);

    if(!
amx_load_setting_string(TTT_SETTINGSFILE"Golden Gun""MODEL_P"g_szModels[1], charsmax(g_szModels[])))
    {
        
g_szModels[1] = "models/ttt/p_golden.mdl";
        
amx_save_setting_string(TTT_SETTINGSFILE"Golden Gun""MODEL_P"g_szModels[1]);
    }
    
precache_model(g_szModels[1]);

    if(!
amx_load_setting_string(TTT_SETTINGSFILE"Golden Gun""MODEL_W"g_szModels[2], charsmax(g_szModels[])))
    {
        
g_szModels[2] = "models/ttt/w_golden.mdl";
        
amx_save_setting_string(TTT_SETTINGSFILE"Golden Gun""MODEL_W"g_szModels[2]);
    }
    
precache_model(g_szModels[2]);
}

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("[TTT] Item: Golden Gun"TTT_VERSIONTTT_AUTHOR);

    
cvar_weapon_clip    my_register_cvar("ttt_golden_clip",    "1",    "Golden Gun clip ammo. (Default: 1)");
    
cvar_weapon_ammo    my_register_cvar("ttt_golden_ammo",    "0",    "Golden Gun backpack ammo. (Default: 0)");
    
cvar_weapon_speed    my_register_cvar("ttt_golden_speed",    "0.1",    "Golden Gun attack speed delay. (Default: 0.1)");
    
cvar_weapon_damage    my_register_cvar("ttt_golden_damage",    "0.0",    "Golden Gun damage multiplier. (Default: 0.0)");
    
cvar_weapon_reload    my_register_cvar("ttt_golden_reload",    "0.0",    "Golden Gun reload speed. (Default: 0.0)");
    
cvar_weapon_recoil    my_register_cvar("ttt_golden_recoil",    "0.0",    "Golden Gun recoil. (Default: 0.0)");
    
cvar_weapon_price    my_register_cvar("ttt_price_golden",    "2",    "Golden Gun price. (Default: 2)");

    
g_pMsgScreenFade    get_user_msgid("ScreenFade");
}

public 
ttt_plugin_cfg()
{
    new 
name[TTT_ITEMLENGHT];
    
formatex(namecharsmax(name), "%L"LANG_PLAYER"TTT_ITEM_ID14");
    
g_iItemID ttt_buymenu_add(nameget_pcvar_num(cvar_weapon_price), PC_DETECTIVE);
}

public 
ttt_gamemode(gamemode)
{
    if(
gamemode == GAME_PREPARING || gamemode == GAME_RESTARTING)
    {
        new 
numid;
        static 
players[32];
        
get_players(playersnum);
        for(--
numnum >= 0num--)
        {
            
id players[num];
            
g_iAlreadyShot[id] = false;
            if(
g_iGlowing[id])
            {
                
g_iGlowing[id] = false;
                
set_user_rendering(id);
            }
        }
    }
}

public 
ttt_item_selected(iditemname[], price)
{
    if(
g_iItemID == item)
    {
        if(
user_has_weapon(idWEAPON_CSWID))
            
engclient_cmd(id"drop"WEAPON_NAME);

        static 
data[STOREABLE_STRUCTURE];
        if(!
data[STRUCT_CSWA_CSW])
        {
            
data[STRUCT_CSWA_ITEMID] = g_iItemID;
            
data[STRUCT_CSWA_CSW] = WEAPON_CSWID;
            
data[STRUCT_CSWA_CLIP] = get_pcvar_num(cvar_weapon_clip);
            
data[STRUCT_CSWA_MAXCLIP] = get_pcvar_num(cvar_weapon_clip);
            
data[STRUCT_CSWA_AMMO] = get_pcvar_num(cvar_weapon_ammo);
            
data[STRUCT_CSWA_STACKABLE] = true;
            
data[STRUCT_CSWA_SILENCED] = -1;
            
data[STRUCT_CSWA_SPEEDDELAY] = _:get_pcvar_float(cvar_weapon_speed);
            
data[STRUCT_CSWA_DAMAGE] = _:get_pcvar_float(cvar_weapon_damage);
            
data[STRUCT_CSWA_RELOADTIME] = _:get_pcvar_float(cvar_weapon_reload);
            
data[STRUCT_CSWA_RECOIL] = _:get_pcvar_float(cvar_weapon_recoil);
            
data[STRUCT_CSWA_MODEL_V] = g_szModels[0];
            
data[STRUCT_CSWA_MODEL_P] = g_szModels[1];
            
data[STRUCT_CSWA_MODEL_W] = g_szModels[2];
        }
        
cswa_give_specific(iddata);

        
g_iAlreadyShot[id] = false;
        
client_print_color(idprint_team_default"%s %L"TTT_TAGid"TTT_ITEM2"nameid"TTT_ITEM5");
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }

    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
cswa_damage(weapon_idvictimattackerFloat:damage)
{
    if(!
g_iAlreadyShot[attacker] && get_weapon_edict(weapon_idREPL_CSWA_ITEMID) == g_iItemID)
    {
        static 
name[2][32];
        
get_user_name(attackername[0], charsmax(name[]));

        new 
player_state ttt_get_playerstate(victim);
        if(
player_state == PC_TRAITOR)
            
ExecuteHamB(Ham_Killedvictimattacker2);
        else if(
player_state == PC_INNOCENT)
        {
            
g_iGlowing[victim] = true;
            
screen_fade(victim);
            
set_user_rendering(victimkRenderFxGlowShellg_iTeamColors[player_state][0], g_iTeamColors[player_state][1], g_iTeamColors[player_state][2], kRenderNormal30);
            
client_print_color(victimprint_team_default"%s %L"TTT_TAGvictim"TTT_ITEM_GOLDEN"victimspecial_names[PC_INNOCENT], victimspecial_names[ttt_get_playerstate(attacker)], name[0]);
        }

        
get_user_name(victimname[1], charsmax(name[]));
        
ttt_log_to_file(LOG_ITEM"%s used %L on [%L] %s"name[0], LANG_PLAYER"TTT_ITEM_ID14"LANG_PLAYERspecial_names[player_state], name[1]);
        
g_iAlreadyShot[attacker] = true;
    }
}

stock screen_fade(id)
{
    
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEg_pMsgScreenFade_id);
    
write_short(FixedUnsigned16(1.01<<12));
    
write_short(0);
    
write_short((SF_FADE_MODULATE)); //flags (SF_FADE_IN + SF_FADE_ONLYONE) (SF_FADEOUT)
    
write_byte(g_iTeamColors[PC_INNOCENT][0]);
    
write_byte(g_iTeamColors[PC_INNOCENT][1]);
    
write_byte(g_iTeamColors[PC_INNOCENT][2]);
    
write_byte(180);
    
message_end();


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...