Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSRequests: For CSDM-New Multiple Weapons.


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello,
I am asking for a plugin so that when the players enter the CSDM-server/respawn, they automatically receive only these 4 things:
-ak47/m4a1 for: terrorist/counterterrorist - as primary weapon;
- AWP - for both teams - as a secondary weapon;
-deagle - for both teams - instead of the knife;
- HE-grenade automaticaly - for both teams;

Currently, on my server I use a slightly edited by me, OcixChrome plugin with which players get:
- AVP for both teams - as a primary weapon
-deagle for both teams -instead of the knife
ak47 and m4a1 are gone, as well as the HE-grenade.

I am attaching the plugin, and if possible or easier it can be edited so that the above condition is met. But, if necessary, please write a new plugin.
Thanks for understanding and sorry for my bad English.

HTML Code:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "1.1"

enum _:Cvars
{
        autoawp_ammo,
        autoawp_knife,
        autoawp_health,
        autoawp_armor,
        autoawp_block_drop
}

new g_eCvars[Cvars]
new const g_szEntities[][] = { "player_weaponstrip", "game_player_equip", "armoury_entity" }

public plugin_init()
{
        register_plugin("Auto AWP", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
        register_cvar("CRXAutoAWP", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
        register_clcmd("drop", "OnWeaponDrop")
       
        g_eCvars[autoawp_ammo] = register_cvar("autoawp_ammo", "30")
        g_eCvars[autoawp_knife] = register_cvar("autoawp_knife", "1")
        g_eCvars[autoawp_health] = register_cvar("autoawp_health", "-1")
        g_eCvars[autoawp_armor] = register_cvar("autoawp_armor", "-1")
        g_eCvars[autoawp_block_drop] = register_cvar("autoawp_block_drop", "1")
       
        for(new i, iEnt = -1; i < sizeof(g_szEntities); i++)
        {
                iEnt = -1
               
                while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntities[i])))
                {
                        if(is_valid_ent(iEnt))
                                remove_entity(iEnt)
                }
        }
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
                return
               
        strip_user_weapons(id)
       
        if(get_pcvar_num(g_eCvars[autoawp_knife]))
                give_item(id, "weapon_deagle")
       
        static iAmmo, iHealth, iArmor
        iAmmo = get_pcvar_num(g_eCvars[autoawp_ammo])
        iHealth = get_pcvar_num(g_eCvars[autoawp_health])
        iArmor = get_pcvar_num(g_eCvars[autoawp_armor])
       
        if(iAmmo == -1)
        {
                cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_awp"), 97280)
                cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0)
        }
        else
        {
                give_item(id, "weapon_awp")
                cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, iAmmo)
        }
       
        if(iHealth != -1)
                set_user_health(id, iHealth)
       
        if(iArmor != -1)
                set_user_armor(id, iArmor)
}

public OnWeaponDrop(id)
        return get_pcvar_num(g_eCvars[autoawp_block_drop])

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...