Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS(need help) amx_addvip advanced

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
Hello people,I m making this topic because I need a very important plugin that will help my server.I need a vip system that gives vip privilages to a user using the console(without opening FTP).I want 3 commands from this plugin

amx_addvip <name> <days> <reason>
amx_removevip <name> <reason>
amx_extendvip <name> <days> <reason>

I want the plugin to write a line in the file config/vips.ini like this example

"steamid" "empty" "flags" "empty"

What I want the plugin to do is to write the steamid and flags automatically on the .ini file and to add a (;) on the start of the line when the user's vip expires,also I want the plugin to have logs when the 3 commands are executed by the admin so we can monitor them.

Vip added by "Admin Name" to "User name" for "x" Days Reason: Boosted

Vip removed by "Admin name" to "User name" Reason:User's request

Vip extended by "Admin name" to "User name" Total days "x" Days Reason: Boosted

I tried to edit this plugin to make what I wanted but the code is too old and doesn't have the right things for me :/

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=13334

I'll be very happy if someone would make or find a plugin that does this.Thank you for reading my request :)

Przeczytaj cały wpis

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...