Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSStatus2

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
Good morning,
Following a new wave of cheaters copying a player's name, I tried to create a simple solution.

The sourcemod admin menu quickly has its limits, if 2 players have the same name. This can be managed with HLSW but since on day of defeat source there are flaws using the RCON, I prefer to disable the RCON.

I simply created a plugin that displays the userid, the name of the players, the number of kills and deaths they have, and what team they are in, so you can differentiate between the cheater and you can ban using sm_ban #userid 0.

No configuration, just put the plugin on the server, connect to your server and type the command: "status2" in your dod console.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	status2.png
Views:	N/A
Size:	13.3 KB
ID:	200185  
Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (status2.sp - 5.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...