Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Map Weapon Manager


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Introuduction:
I know many people use Vscript in nut to modify the default weapon which is spawn by map. I just make it in plugin. Now you can use this plugin to modify which weapon should spawn on map, which will not.

Feature:
1. If you want to ban ak47 and smg from map spawn, just set the first cvar in 0 and sum the ak47 count and smg count ( 1024+4 = 1028 ) and set it in the second cvar.
2. IF you want only awp in the map, just set the first cvar in 1 and the second cvar into the count of awp.
3. This plugin only prevent the entity which spawn by map. You could use the ban weapon by "give" command or any other way you want.


Cvar:
Code:

"l4d2_ban_weapon_mode"
-description: switch the mode of weapon filter. 0 = blacklist, weapon in the follow cvar can't be spawn. 1 = whitelist, weapon only in cvar can be spawn.
-default: 1

"l4d2_ban_weapon"
-select the weapon you want to manager. add the count of the weapon you want.
-default: 32768
[each weapon count]:
PISTOL              1
PISTOL_MAGNUM      2
SMG                4
SMG_SLIENCED        8
SMG_MP5            16
SHOTGUN_PUMP        32
SHOTGUN_CHROME      64
SHOTGUN_AUTO        128
SHOTGUN_SPASS      256
RIFLE_M16          512
RIFLE_AK47          1024
RIFLE_DESERT        2048
RIFLE_SG552        4096
SNIPER_HUNTING      8192
SNIPER_MILITARY    16384
SNIPER_AWP          32768
SNIPER_SCOUT        65536
M60                131072
GRENADE_LAUNCHER    262144

Known Issue:
If the plugin start work, it makes the map spawn weapon in random, and you could see the tier2 weapon in the first chapter. I have no idea to solve that because it seems diffcult to get the KeyValue "weapon_selection" of the entity "weapon_spawn". So i simply use random.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (map_weapon_manager.sp - 10.8 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...