Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSFurien Supreme [API Classes & Weapons]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Furien Supreme
- v0.0.1, released at : 05/05/2023

Looking for a Furien API? Now you can easily register Classes and Weapons!
The best part? Furiens can now see the invisible furiens wich improves the team gameplay.

Information & Differences
  • Invisibility is set on AddToFullPack, this way furiens can see furiens (half invisible)
  • Easy to register Classes
  • Easy to register Weapons
  • Allows you to build special weapons like converting Zombie weapons into this Mod
  • Classes can have it's own model
  • You can easily register a class or weapon for VIP/Admin only (Set by Flag)
  • AutoJoin Feature (enable/disable) on configuration file




Configuration File
Code:

;If 1 Furiens can NOT pick weapons from ground
WEAPONS_HUMANS_ONLY 1

; If 1 bomb will be removed
PLANT_NOT_ALLOWED 0

; If 1 player will autojoin
AUTO_JOIN_TEAM 1

; Game Name
GAME_NAME "Furien Supreme"

; Models
HUMAN_MODEL gign
FURIEN_MODEL leet





Include File
Code:

enum {
        Primary_Weapon,
        Secondary_Weapon
}

/**
 * Registers Furien Classes
 *
 * @param szName        Class Name
 * @param szDesc        Class Description
 * @param szModel        Player model
 * @param fSpeed        Class Speed
 * @param fGravity        Class Gravity
 * @param szFlag        Flag required to use the Class
 * @param szFlagDesc        Description - ie. "VIP"
 * @return                An internal Furien Class ID
 */
native furien_register_class(const szName[], const szDesc[], const szModel[], Float:fSpeed, Float:fGravity, const szFlag[], const szFlagDesc[])

/**
 * Registers Weapons
 *
 * @param szName        Class Name
 * @param Secondary        Primary = 0 | Secondary = 1
 * @param szFlag        Flag required to use the Weapon
 * @param szFlagDesc        Description - ie. "VIP"
 * @return                An internal Weapon Class ID
 */
native furien_register_weapon(const szName[], Secondary, const szFlag[], const szFlagDescription[])

/**
 * Get furien Class
 *
 * @param Id                Player Index
 * @return                Furien Class ID
 */
native furien_get_user_class(id)

/**
 * Called when a player choses his Furien Class
 *
 * @param id                Player's Index
 * @param ClassID        Index of the Class. Required on sub-plugins
 */
forward furien_class_selected(id, ClassID)

/**
 * Called when a player choses his Primary/Secondary Weapons
 *
 * @param id                Player's Index
 * @param WeaponID        INTERNAL Index of the Weapon. Required on sub-plugins
 */
forward furien_primary_selected(id, WeaponID)
forward furien_secondary_selected(id, WeaponID)

/**
 * Called when after player spawned and stuff assigned
 *
 * @param id                Player's Index
 */
forward furien_spawn_post(id)




The current Weapon & Classes Plugins are pretty basic and you can find them at second post. Later i will post here some better ones

Attached Files
File Type: sma Get Plugin or Get Source (furien_supreme.sma - 17.7 KB)
File Type: inc furien_supreme.inc (1.7 KB)
File Type: ini furien.ini (262 Bytes)

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...