Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[ANY] No Cheats

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
I was having problems with cheats being enabled on a server for no obvious reason. I wasn't able to figure out what was causing it, so I made this small plugin to automatically disable cheats when they are enabled.
The plugin, however, cannot tell why exactly cheats were enabled, be it via RCON, the server console, or another plugin changing the value.

ConVars:
sm_nocheats_enabled: When set, the plugin will start detecting when sv_cheats changes, and will reset the value if necessary.
sm_nocheats_broadcast: When set, the plugin will broadcast a message to chat saying that No Cheats was triggered. The plugin will always write this message to the SourceMod logs regardless of the value, so server operators can see exactly when cheats get enabled.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (nocheats.sp - 1.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...