Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[NMRiH] Player Ping System


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Player Pings

This plugin allows players to point at the world and create a visual and audible ping that can be seen and heard by other players.
The ping can be used to communicate locations, objectives, enemies, items, or anything else in the game world.

68747470733a2f2f6769746875622e636f6d2f64

Features
  • Customizable ping icon, color, sound, lifetime, and size
  • Cooldown system to prevent spamming
  • Option to disable pinging players or NPCs
  • Option to allow dead players to ping

Installation
  • Grab the latest ZIP from releases
  • Extract the contents into addons/sourcemod
  • Reload your translations:
    Code:

    sm_reload_translations
    in server console
  • Load the plugin:
    Code:

    sm plugins load player-pings

Optional requirements
  • The Client Preferences extension to allow players to hide pings via
    Code:

    sm_settings

Configuration

You can configure the plugin by editing the following console variables in cfg/sourcemod/player-pings.cfg:
  • sm_ping_enabled - Whether player pings are enabled (Default: 1)
  • sm_ping_cooldown_tokens_per_second - Tokens added to the bucket per second (Default: 0.05)
  • sm_ping_cooldown_bucket_size - Number of command tokens that fit in the cooldown bucket (Default: 3)
  • sm_ping_icon_height_offset - Offset ping icon from ping position by this amount (Default: 30.0)
  • sm_ping_color_r - The red color component for player pings (Default: 10)
  • sm_ping_color_g - The green color component for player pings (Default: 224)
  • sm_ping_color_b - The blue color component for player pings (Default: 247)
  • sm_ping_lifetime - The lifetime of player pings in seconds (max 25.6) (Default: 8)
  • sm_ping_trace_width - The width of the player ping trace in game units (Default: 20)
  • sm_ping_range - The maximum reach of the player ping trace in game units (Default: 32000)
  • sm_ping_icon - The icon used for player pings. Empty to disable (Default: icon_interact)
  • sm_ping_sound - The sound used for player pings (Default: ui/hint.wav)
  • sm_ping_circle_radius - Radius of the ping circle (Default: 9.0)
  • sm_ping_circle_segments - How many straight lines make up the ping circle (Default: 10)
  • sm_ping_players - Whether pings can target other players (Default: 0)
  • sm_ping_npcs - Whether pings can target zombies (Default: 0)
  • sm_ping_dead_can_use - Whether dead players can ping (Default: 1)

Usage
  • A. Open the voice menu (Default: 3) and press the Use key (Default: E)
  • B. Bind a key to the
    Code:

    sm_ping
    command. For example:
    Code:

    bind mouse3 sm_ping

Overrides

This plugin supports the use of overrides:
  • ping_custom_duration - Allows players with this override to specify a custom duration argument for their ping, with the syntax
    Code:

    sm_ping <seconds>
  • ping_cooldown_immunity - Makes players immune to the cooldown system

Download: https://github.com/dysphie/nmrih-ping-system/releases
Source code: https://github.com/dysphie/nmrih-ping-system

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...