Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Simple Survivor Sprite (position and thirdstrike checker) v1.1【2023-09-21】


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
68747470733a2f2f73322e6c6f6c692e6e65742f

Cvars
PHP Code:

// 1 = enable normal sprite, 2 = enable thirkdstrike sprite. add numbers together
// -
// Default: "3"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "3.000000"
survivor_sprite_enable "3"

// bone of normal sprite. leave empty to disable
// -
// Default: "spine"
survivor_sprite_normal_bone "spine"

// render color of normal sprite, split up with space
// -
// Default: "255 255 255"
survivor_sprite_normal_color "255 255 255"

// model of normal sprite
// -
// Default: "materials/vgui/icon_button_friends.vmt"
survivor_sprite_normal_model "materials/vgui/icon_button_friends.vmt"

// position of normal sprite, split up with space
// -
// Default: "0.0 0.0 0.0"
survivor_sprite_normal_pos "0.0 0.0 0.0"

// duration of pulse to show normal sprite. 0.0 or lower = disable
// -
// Default: "0.3"
survivor_sprite_normal_pulse_duration "0.3"

// interval of pulse to show normal sprite. 0.0 or lower = disable
// -
// Default: "0.3"
survivor_sprite_normal_pulse_interval "0.3"

// scale of normal sprite
// -
// Default: "0.4"
survivor_sprite_normal_scale "0.4"

// 1 = enable, 0 = disable. can normal sprite be seen through things solid?
// -
// Default: "0"
survivor_sprite_normal_through_things "0"

// bone of thirkdstrike sprite. leave empty to disable
// -
// Default: "spine"
survivor_sprite_thirdstrike_bone "spine"

// render color of thirkdstrike sprite, split up with space
// -
// Default: "255 255 255"
survivor_sprite_thirdstrike_color "255 255 255"

// model of thirkdstrike sprite
// -
// Default: "materials/vgui/hud/icon_medkit.vmt"
survivor_sprite_thirdstrike_model "materials/vgui/hud/icon_medkit.vmt"

// position of thirkdstrike sprite, split up with space
// -
// Default: "0.0 0.0 0.0"
survivor_sprite_thirdstrike_pos "0.0 0.0 0.0"

// duration of pulse to show thirkdstrike sprite. 0.0 or lower = disable
// -
// Default: "0.3"
survivor_sprite_thirdstrike_pulse_duration "0.3"

// interval of pulse to show thirkdstrike sprite. 0.0 or lower = disable
// -
// Default: "0.3"
survivor_sprite_thirdstrike_pulse_interval "0.3"

// scale of thirkdstrike sprite
// -
// Default: "0.1"
survivor_sprite_thirdstrike_scale "0.1"

// 1 = enable, 0 = disable. can thirkdstrike sprite be seen through things solid?
// -
// Default: "0"
survivor_sprite_thirdstrike_through_things "0" 

Change log
Spoiler

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (survivor_sprite.sp - 16.2 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...