Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Automatic Real(Main) Health Regeneration v1.1【2023-10-01】


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description

1.Allow survivors automatically recover their real(main) health. based on [L4D2] Automatic Healing(Health Regeneration)

Cvars
PHP Code:

// how many health heal once
// -
// Default: "1"
// Minimum: "1.000000"
automatic_healingr_health "1"

// 1 = enable, 0 = disable. interrupt healing on hurt?
// -
// Default: "1"
automatic_healingr_interrupt_on_hurt "1"

// max health of healing
// -
// Default: "30"
// Minimum: "2.000000"
automatic_healingr_max "30"

// repeat interval after healing start
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.000000"
automatic_healingr_repeat_interval "1.0"

//  0 = disable, 1 = replace health buffer when healing
// -
// Default: "0"
automatic_healingr_replace_health_buffer "1"

// how long time need to wait after the interruption to start healing
// -
// Default: "5.0"
// Minimum: "0.000000"
automatic_healingr_wait_time "5.0" 

Natives(for developers)
Spoiler


Change log
Spoiler

Attached Files
File Type: inc automatic_healingr.inc (802 Bytes)
File Type: sp Get Plugin or Get Source (automatic_healingr.sp - 7.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...