Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D & L4D2] Detonation Control [v1.0 (14-Oct-2023)]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
.
Detonation Control (l4d_det_cntrl) by Mystik Spiral

Control gascan/molotov detonation based on customizable proximity


Features:

If a gascan or molotov detonation location is within a defined proximity of self/incapped/other survivor, prevent detonation, otherwise treat normally. This is very helpful if you have plugins that allow bots to throw molotovs. If a bot/player/griefer makes a bad molotov throw or shoots a gascan that would burn self/incapped/other survivor in the defined proximity, this plugin will prevent detonation.

For gascans: Shooting the gascan when it is too close will not cause a fire, though you will see shot decals on the undetonated gascan. Move the gascan out of proximity and it will behave normally.

For molotovs: Once a thrown molotov hits the ground, if it is too close, the molotov will skip across the ground like it does when hitting a wall. The undetonated molotov can be picked back up and thrown again. Throw the molotov out of proximity and it will behave normally.


Options:
  • Separate proximity values for gascan and molotov
  • Separate proximity values for vertical and vector distance
  • Separate proximity values for self, incapped, and other
  • Separately enable/disable gascan and molotov protection
  • Separately display/surpress gascan and molotov chat messages
  • Language translations: English, French, Spanish, Russian, Chinese


Notes:

Vertical proximity is checked first. If no survivor is in vertical proximity, then detonation will happen as normal and the vector proximity check is skipped.
  • Vertical refers to the distance in height only (above/below).
  • Vector refers to the distance in three-dimensional space.
  • Distance is measured to the survivors eye position.


Requirements:
  • The Left 4 DHooks Direct (left4dhooks.smx) plugin version 1.138 or higher is REQUIRED, and must be downloaded/copied to your server's "\addons\sourcemod\plugins\ directory.


Credits:

Silvers (SilverShot): Game type/mode detection/enable/disable template, left4dhooks plugin, examples, fixes, and general community help.


Most recent update:
Code:

14-Oct-2023 v1.0
- Initial release.


Update history for older versions:
Spoiler


INSTALLATION:

Download the l4d_det_cntrl.zip file to your server's \addons\sourcemod\ directory and extract the files.
.

Attached Files
File Type: zip l4d_det_cntrl.zip (17.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...