Denone Opublikowano Sierpień 14, 2017 o 18:04 Udostępnij Opublikowano Sierpień 14, 2017 o 18:04 Witam, mam problem z smx do nowego cod moda, stworzyłem klasę która ma podwójny skok lecz inni gracze z darmowych klas też posiadają podwójny skok krótko to opisując klasa buguje podwójny skok i daję innym graczom podwójny skok. Post głównie kieruje do @Linux` dziękuje za pomoc. Sp: #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "[VIP] Zawodowy Bomber"; new const String:opis[] = "Posiada podwojny skok jest bardziej wytrzymaly oraz ma trzy miny, moc ich obrazen (+int)"; new const String:bronie[] = "#weapon_ak47#weapon_glock"; new const inteligencja = 10; new const zdrowie = 20; new const obrazenia = 5; new const wytrzymalosc = 20; new const kondycja = 15; new bool:ma_klase[65], ilosc_min_gracza[65]; new sprite_explosion; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Denone`", description = "Cod Klasa", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { CreateTimer(0.10, RegisterStart, 0); HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza); } public OnMapStart() { //PrecacheModel("models/props/de_prodigy/fanhousing.mdl"); PrecacheModel("models/weapons/w_c4_planted.mdl"); sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt"); PrecacheSound("weapons/hegrenade/explode5.wav"); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; ilosc_min_gracza[client] = 3; if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION) { ma_klase[client] = true; return COD_CONTINUE; } PrintToChat(client, "%s Klasa dostępna tylko dla posiadaczy VIP", PREFIX); return COD_STOP; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; } public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons) { if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; if(!IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; static bool:oldbuttons[65]; if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_JUMP) { static bool:multijump[65]; new flags = GetEntityFlags(client); if(!(flags & FL_ONGROUND) && !multijump[client]) { new Float:forigin[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", forigin); forigin[2] += 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, forigin); multijump[client] = true; } else if(flags & FL_ONGROUND) multijump[client] = false; oldbuttons[client] = true; } else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_JUMP)) oldbuttons[client] = false; return Plugin_Continue; } public cod_class_skill_used(client) { if(!ilosc_min_gracza[client]) PrintToChat(client, "%s Wykorzystales juz moc swojej klasy w tym zyciu!", PREFIX); else { new ent = CreateEntityByName("hegrenade_projectile"); if(ent != -1) { new Float:forigin[3]; GetClientEyePosition(client, forigin); new Float:fangles[3]; GetClientEyeAngles(client, fangles); new Float:iangles[3]; iangles[1] = fangles[1]; DispatchSpawn(ent); ActivateEntity(ent); //SetEntityModel(ent, "models/props/de_prodigy/fanhousing.mdl"); SetEntityModel(ent, "models/weapons/w_c4_planted.mdl"); SetEntityMoveType(ent, MOVETYPE_STEP); TeleportEntity(ent, forigin, iangles, NULL_VECTOR); SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_usSolidFlags", 12); SetEntProp(ent, Prop_Data, "m_nSolidType", 6); SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_CollisionGroup", 1); SetEntPropEnt(ent, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client); SDKHook(ent, SDKHook_StartTouchPost, DotykMiny); ilosc_min_gracza[client] --; } } } public Action:DotykMiny(ent, client) { if(!IsValidEntity(ent)) return Plugin_Continue; new attacker = GetEntPropEnt(ent, Prop_Send, "m_hOwnerEntity"); if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker]) { AcceptEntityInput(ent, "Kill"); return Plugin_Continue; } if(!IsValidClient(client) || IsValidClient(client) && GetClientTeam(attacker) == GetClientTeam(client)) return Plugin_Continue; new Float:forigin[3], Float:iorigin[3]; GetEntPropVector(ent, Prop_Send, "m_vecOrigin", forigin); new damage = 40+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(attacker) == GetClientTeam(i)) continue; GetClientEyePosition(i, iorigin); if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 200.0) { if(cod_get_user_class(i) == cod_get_classid("Obronca")) continue; cod_inflict_damage(i, attacker, damage); } } EmitSoundToAll("weapons/hegrenade/explode5.wav", ent, SNDCHAN_AUTO, SNDLEVEL_GUNFIRE); TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 10.0, 1, 0, 100, 100); TE_SendToAll(); AcceptEntityInput(ent, "Kill"); return Plugin_Continue; } public Action:OdrodzenieGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; ilosc_min_gracza[client] = 3; return Plugin_Continue; } public Action:RegisterStart(Handle:timer) { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camerdisco Opublikowano Sierpień 14, 2017 o 18:33 Udostępnij Opublikowano Sierpień 14, 2017 o 18:33 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1LT3D Opublikowano Sierpień 14, 2017 o 20:41 Udostępnij Opublikowano Sierpień 14, 2017 o 20:41 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camerdisco Opublikowano Sierpień 14, 2017 o 21:05 Udostępnij Opublikowano Sierpień 14, 2017 o 21:05 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1LT3D Opublikowano Sierpień 15, 2017 o 00:25 Udostępnij Opublikowano Sierpień 15, 2017 o 00:25 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denone Opublikowano Sierpień 15, 2017 o 08:18 Autor Udostępnij Opublikowano Sierpień 15, 2017 o 08:18 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camerdisco Opublikowano Sierpień 15, 2017 o 10:12 Udostępnij Opublikowano Sierpień 15, 2017 o 10:12 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się